Rens Plandsoen in bestuur Dutch Digital Agencies

Rens Plandsoen, directeur van RLVNT, is toegetreden tot het bestuur van branchevereniging Dutch Digital Agencies (DDA). Ze neemt de plaats over van de in december vertrokken Vincent Luyendijk.
“Ik ben sinds 1995 actief in deze industrie en als je zo lang actief bent in een vak, moet je iets doen voor het geheel. Bij Dutch Digital Agencies gaat ik me bezighouden met de grotere vraagstukken, denk bijvoorbeeld aan privacy, en talentontwikkeling en de vraag hoe technologie ons leven verandert.”
De breed onderlegde techie richtte in het verleden .Bone op, het eerste online advertising bureau van Nederland. In mei 2014 startte zij samen met een team experts marketingbureau RLVNT.
“Ik zie dat digitale mogelijkheden onze levens eenvoudig en ook gecompliceerd maken en daarom ben ik vereerd om vanuit het bestuur van DDA een inhoudelijke bijdrage aan deze industrie te kunnen leveren zegt Rens over haar nieuwe stap. Het is een prachtige club van bureaus die in een rap tempo de branche naar een hoger niveau tilt.”
Voorzitter Adjan Kodde zegt: “Als organisatie hebben we enige tijd geleden uitgesproken dat we er willen zijn voor alle digitale bureaus, niet alleen voor fullservice agencies. De komst van Rens binnen het bestuur is goed voor de diversiteit van digitale bureaus binnen DDA. Wij zijn erg blij met haar komst.”
Vorige week werden iOnline, Fx, Strangelove en Pangaea lid van DDA. Dat bracht de teller van het ledenbestand op 95.
Het bestuur van DDA bestaat naast Kodde (Mirabeau) en Plandsoen ook uit Paul Hinze (Digital United), Hans Maltha (Burst) en Alex Otten (Estate).
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond