Deel dit artikel
-

Rituals neemt Schiphol over voor campagne

Rituals is een campagne gestart waarbij bezoekers van Schiphol (zowel voor als na de paspoortcontrole) op de producten van het merk worden gewezen. Hiervoor worden digitale en fysieke hulpmiddelen ingezet, zoals pop-up stores, cadeaukaarten en digitale advertenties. De actieperiode is van 1 november tot en met 31 december.

De aftrap werd gegeven op 1 november toen Rituals de digitale schermen op Schiphol overnam om een videoboodschap te tonen. Een week later is er een grote kerstboom neergezet op Schiphol Plaza met Rituals-producten als decoratie, compleet met geurmachine en kerstmuziek. De digitale advertenties en de boom zullen naar verwachting meer dan zes miljoen keer per maand worden gezien.

Sinds 1 december is de campagne ook zichtbaar achter de paspoortcontrole. Bij de B- en C-pier in Lounge 1 kunnen passagiers last-minute kerstinkopen doen bij kiosken. Daarnaast zijn in Lounge 1 en Lounge 3 pop-up stores te vinden. Deze winkels hebben een assortiment dat is gericht op cadeautjes. In de vier ‘gewone’ Rituals-winkels op Schiphol is het gehele assortiment te koop.

De campagne is een samenwerking van Rituals, Kappé (de uitbater van de Rituals-winkels op de luchthaven) en Schiphol zelf.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond