Deel dit artikel
-

S1.tv start nieuwe webserie

S1.tv van mediabedrijf Social1influencers lanceert zijn achtste webserie. In ‘Van schrijven naar Swipen’ analyseert vlogger Sophie Milzink wat liefde en dating in het internettijdperk inhouden.

Deze week ging de eerste aflevering van Milzinks eerste eigen webserie live op S1.tv. De studente Psychologie neemt voor de promotie van deze S1 Original goed 350.000 volgers mee op YouTube, Instagram, Twitter en Facebook. Met het thema liefde hopen de makers jong publiek aan te spreken.

Sinds eind vorig jaar, toen de eerste S1-productie live ging, werden er 4,6 miljoen streamstarts gerealiseerd en hebben er meer dan 127.000 interacties met de content plaatsgevonden. Dat zijn likes, shares en comments.

S1-oprichter Daan Sip verwacht met deze nieuwe en toekomstige series steeds succesvoller te zijn: “Wij verzamelen ontzettend veel data rondom alles wat we ondernemen. Op basis van deze data worden content strategieën vormgegeven, socialmediacampagnes opgezet, distributiemodellen bepaald en nieuwe formats ontwikkeld.”

“De eerste acht Originals zijn merkloos, maar we gaan richting de pitchfase waarbij merken de gelegenheid wordt geboden om zich te linken aan producties.”

S1 is de online zender die SBS oprichtte via zijn dochterbedrijf Social1nfluencers. Aan dat MCN zijn tachtig YouTubers verbonden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond