Deel dit artikel
-

Startup lanceert kleding met interactieve prints

Het bedrijf VERSvdPERS introduceert kleding met interactieve prints op basis van Augmented Reality. Een app zorgt voor aanvullende informatie.

Men voegt naar eigen zeggen beleving toe aan (promotie- en bedrijfs)kleding door een extra virtuele laag op de kleding te creëren die zichtbaar wordt met de camera van de smartphone of tablet dankzij een speciale app. Als de print is gescand, zorgt de app voor aanvullende informatie op smartphone of tablet, zoals filmpjes, foto’s, links naar websites of aanbiedingen.

De interactieve prints zijn volgens het bedrijf breed inzetbaar. Men moet denken aan evenementen, festivals, de horeca, sportclubs, bijeenkomsten, promotionele acties, productlanceringen, enzovoort. Een shirt dat je na afloop van een concert koopt kan tot leven komen doordat er een impressie van de show aan gekoppeld is.

VERSvdPERS levert naar eigen zeggen maatwerk: van concept en ontwerp tot uitvoering. Het bedrijf ontwikkelt voor iedere opdrachtgever een eigen app met de speciale technologie en kan er ook extra toepassingen aan koppelen zoals een agenda, een flyer etc. Dat biedt kansen voor extra branding.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond