Deel dit artikel
-

Storytelling centraal bij nieuwe website Louwman Exclusive

Louwman Exclusive, dealer en partner van diverse exclusieve auto- en supercarmerken, lanceert een nieuw online platform. De nadruk ligt op storytelling. Medewerkers leggen uit wat elke auto uniek maakt.

Louwman Exclusive is behalve McLaren-dealer ook partner van onder meer Morgan, Maserati en Automobili Pininfarina. Het bedrijf was al pionier op het gebied van videobellen, persoonlijke boodschappen en online verkooppresentaties.

Nu wordt een volgende grote stap gezet met het informeren over de bijzondere modellen van het bedrijf. Door middel van ‘pakkende verhalen’ met foto’s en video’s wordt ‘de juist sfeer’ rond een model gecreëerd.

Niet alleen het team van Louwman Exclusive deelt zijn visies op het nieuwe platform, ook klanten komen aan het woord.

Technici en salesmedewerkers van Louwman Exclusive volgen jaarlijks tientallen trainingen en cursussen bij de fabriek en bij gespecialiseerde opleidingscentra om altijd op de hoogte te zijn van de laatste ontwikkelingen rond een merk.

Een voorbeeld van zo’n toegewijde specialist is de Master Technician van Lamborghini. Slechts een kleine groep technici over de hele wereld mag die titel voeren. Daarvan werkt er één bij Louwman Exclusive.

Ontwerp en realisatie van de nieuwe website lagen bij digital agency Sumedia.

In de nabije toekomst volgt een geheel nieuwe webshop met de mogelijkheid om op de website accessoires aan te schaffen.

Om video's van Youtube te kunnen tonen, dienen analytische cookies en tracking cookies geaccepteerd te worden.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond