The Social Conference: Zijn je klanten klaar voor de chatbot?

Het is onderzoekers van de Carnegie Mellon University gelukt om een chatbot nauw samen te laten werken met menselijke collega’s. Deze ontwikkeling raakt direct aan een van de hoofdvragen van The Social Conference, op 22 maart in Amsterdam: waar blijft het menselijke aspect in social als bots alles over nemen?

In de sessie Herken de bot laat het expertpanel zien hoe de toekomst van de klantenservice eruit ziet. Maakt het de consument überhaupt uit of klanten door een bot of een mens geholpen worden? Ook nu praten we immers al vaker met bots zonder het echt door te hebben. Lotte Willemsen (HU University of Applied Sciences) en Daan Gönning (Tech entrepeneur) in gesprek met studiobaas Oliver de Leeuw over de wondere wereld van bots.

The Social Conference heeft ook sessies met KLM, De Efteling, Het Rijksmuseum en FrieslandCampina. Kaarten hier.

Wie al wat langer naar TSC komt weet inmiddels dat het mopperende Muppet-duo een vast Twitter-team is voor de dag. Dit jaar is deze erebaan voor een nieuw duo beschikbaar. Kritische geesten kunnen een mailtje sturen naar hilde.doting@emerce.nl

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond.

terug