Deel dit artikel
-

Ubifish en WebAds bundelen krachten op het gebied van advertentieverkoop

Ubifish en WebAds gaan hun expertise op het gebied van advertentieverkoop (mobiel, deskop en video) bundelen.

Ubifish noemt zich een mobiel marketingbureau. Het bedrijf bedient grote uitgevers zoals 9292.nl binnen de Benelux.

WebAds richt zich meer in het algemeen op online advertentieverkoop, en werkt zowel op nationaal als internationaal niveau samen met onder meer Deezer, Fandom, Flipboard, MailOnline en LinkedIn.

De directie blijft bestaan uit David Saraj van Ubifish en Xavier Schijffelen van WebAds. ‘Wij geloven dat het bouwen van merkvoorkeur en het realiseren van campagneresultaten sneller gaat wanneer we de juiste doelgroep zowel op de mobiele alsmede de desktop omgeving kunnen bereiken,’ zegt de laatste.

Volgens Saraj zijn adverteerders steeds vaker op zoek naar een totaaloplossing om hun communicatiedoelstellingen te bereiken. ‘We hebben hetzelfde DNA; en zijn ook zeer complementair in ons productaanbod.’

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond