Social Conference: Veranderende netwerken in tijden van ‘Social Selling’
LinkedIn heeft in Nederland inmiddels al meer dan 5 miljoen leden en wereldwijd komt daar elke twee seconden een nieuw lid bij. Marcel Molenaar, hoofd marketingoplossingen van LinkedIn Benelux, vertelt op The Social Conference donderdag meer over de mogelijkheden van het platform.
Vorige week werd bekend dat LinkedIn al 3 miljoen vacatures bevatte. En toch gaan de ambities inmiddels al veel verder. Met de komst van de bedrijfspagina, de content marketing-score en de gesponsorde updates ontwikkelt LinkedIn zich van een HR-platform naar een marketingplatform voor de zakelijke professional. Met mogelijkheden die wellicht wat onderbelicht blijven.
Molenaar startte in 2012 als hoofd Marketing Solutions bij Linkedin Benelux. Samen met een team van account managers en account directors adviseert hij klanten en mediabureaus in de Benelux over de in te zetten contentstrategie en beschikbare marketingoplossingen.
Hij spreekt regelmatig op marketingcongressen en zit in het EMEA Marketing Solutions Leadership Team. Ook ondersteunt hij de EMEA Director van Marketing Solutions bij het uitbouwen van de LinkedIn business in Europa, het Midden-Oosten en Azië.
The Social Conference wordt 12 februari gehouden in Pakhuis de Zwijger in Amsterdam. Tickets zijn hier te bestellen.
Plaats een reactie
Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond