Deel dit artikel
-

Wayne Parker Kent breidt contentmarketingbureau WPK/The Agency uit

Het Amsterdamse mediabedrijf Wayne Parker Kent breidt haar contentmarketingbureau WPK/The Agency uit van vier naar vijftien mensen. Daan Zoetmulder zal het bureau gaan leiden. De nieuwe creatieve directie van WPK/The Agency wordt gevormd door Mark Schoones en Bart Visser.

Een half jaar geleden verdubbelde het team van WPK/The Agency al naar vier man en nu dus weer. Zoetmulder (foto) breidde het titelaanbod intussen uit met Famme Baby, One More Thing, HP/De Tijd en Outdoor Manners.

Wayne Parker Kent startte in januari 2016 met het contentmarketingbureau WPK/The Agency. Inmiddels ontwikkelt het bureau contentstrategieën en initiatieven voor klanten als Samsung, Google, Booking.com, Landal GreenParks en TNT.

Dit bericht is 436 keer gedeeld

1 Reactie

Trotse vader

Gefeliciteerd en succes

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond