Deel dit artikel
-

Webwinkel Goedkoper.nl belooft beterschap na klachtenregen

Webwinkel Goedkoper.nl erkent tegenover het consumentenprogramma Kassa dat er problemen zijn geweest bij de levering van bepaalde producten, omdat die via een externe leverancier geleverd moesten worden. Goedkoper.nl gaat nu werken met één leverancier in plaats van veel verschillende leveranciers.

Kassa ontving regelmatig klachten en ook op Klachtenkompas en Trustpilot doen bijna dagelijks gedupeerden hun beklag. Van matrassen tot thermosflessen tot zaklampen, ze werden allemaal niet geleverd. Veel consumenten besloten daarom om de bestelling te annuleren en wilden hun geld terug. Dit duurt voor sommigen al meer dan een half jaar.

De eigenaar, Michel Budel, blijkt een oude bekende van Kassa. Budel is namelijk ook de eigenaar van de online reisaanbieder TravelBerry. Dat bedrijf organiseerde tripjes naar Disneyland Parijs, maar die gingen vaak op het laatste moment niet door.

Onder druk van de publiciteit hebben enkele gedupeerden hun geld teruggekregen.

Deel dit bericht

2 Reacties

Patrick van de Ven

Is gewoon gelul,
Ze maken reclame voor iets wat ze niet kunnen leveren.
dan krijg je een mail dat het niet meer leverbaar is (Bullshit!!)
Gewoon een groot kut bedrijf..

John Mullers

Wacht nu al meer dan een jaar op betaling van credit factuur.
Wel al twee keer toegezegd maar tot heden geen geld ontvangen.
Ben benieuwd of beloftes gedaan bij programma Kassa nagekomen gaan worden.
Bedrijf is niet aangesloten jij geschillen commissie o.i.d.

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond