Deel dit artikel
-

Webwinkel Goedkoper.nl belooft beterschap na klachtenregen

Webwinkel Goedkoper.nl erkent tegenover het consumentenprogramma Kassa dat er problemen zijn geweest bij de levering van bepaalde producten, omdat die via een externe leverancier geleverd moesten worden. Goedkoper.nl gaat nu werken met één leverancier in plaats van veel verschillende leveranciers.

Kassa ontving regelmatig klachten en ook op Klachtenkompas en Trustpilot doen bijna dagelijks gedupeerden hun beklag. Van matrassen tot thermosflessen tot zaklampen, ze werden allemaal niet geleverd. Veel consumenten besloten daarom om de bestelling te annuleren en wilden hun geld terug. Dit duurt voor sommigen al meer dan een half jaar.

De eigenaar, Michel Budel, blijkt een oude bekende van Kassa. Budel is namelijk ook de eigenaar van de online reisaanbieder TravelBerry. Dat bedrijf organiseerde tripjes naar Disneyland Parijs, maar die gingen vaak op het laatste moment niet door.

Onder druk van de publiciteit hebben enkele gedupeerden hun geld teruggekregen.

Deel dit bericht

8 Reacties

Patrick van de Ven

Is gewoon gelul,
Ze maken reclame voor iets wat ze niet kunnen leveren.
dan krijg je een mail dat het niet meer leverbaar is (Bullshit!!)
Gewoon een groot kut bedrijf..

John Mullers

Wacht nu al meer dan een jaar op betaling van credit factuur.
Wel al twee keer toegezegd maar tot heden geen geld ontvangen.
Ben benieuwd of beloftes gedaan bij programma Kassa nagekomen gaan worden.
Bedrijf is niet aangesloten jij geschillen commissie o.i.d.

Mw. M. Hensen

Nooit geld teruggekregen van Goedkoper.nl.

En mij met nog een paar honderd klanten te gaan… Wie doet aangifte en hoe kan het zijn…. dat aan anderen wel geld is uitgekeerd?

Dit is een schande voor de nederlandse samenleving.

Word wakker, want legio mensen hebben op internet een heel slecht verhaal over Goedkoper.nl neergezet!

Hoe kan het dan zijn dat Kassa pretendeert dit opgelost te hebben?

VAN BENEDEN ANDRE - partikulier

Verleden jaar een bestelling gedaan bij Goedkoper .nl
dit is nooit geleverd geweest, sinds begin 2020 beloven ze en houden ze mij aan het lijntje , dat ze het bedrag van 63,80 euro zouden terug storten,
nog steeds niets terugbetaald gezien.
spijtig genoeg is er nog steeds niets veranderd met handelen van dit bedrijf , spijtig zijn er veel mensen
opgelicht en zullen er nog veel zijn die bedrogen zullen worden.
Als de Nederlandse instanties niet ingrijpen , gaan er nog veel mensen slachtoffer blijven.

Martin ZS - MZS

Ik wacht sinds begin september op de terugstorting van bijna 600 euro voor een niet geleverde laptop. Er is twee keer beloofd, dat de mij gestuurde creditnota ‘binnen twee weken’ terug betaald zou worden. Ik wacht nu acht maanden.
Let op: aangifte bij de politie levert niets op, aanmelding bij consumenten sites idem zero. Ik ontvang dagelijks advertentie emails van dit bedrijf, wat mijns inziens betekent dat dit bedrijf ongestoord door kan gaan met deze praktijken.

Anripol

Een Flinq namaakhaard besteld bij dit bedrijf.
Wel ontvangen maar zonder benodigdheden als :
Safety bracket, Remote control, User manual,
4 screws 4 plugs
Direct mail gestuurd, bevestigingsmail mechanisme
hebben ze voor elkaar. Binnen 5 dagen reactie te verwachten….
Bellen…. totally useless. Nog 3 wachtende voor u, (30mins)
nog 2 (30mins), de volgende vrije lijn is voor u gereserveerd…
Dat kan je waarschijnlijk tot je pensioen volhouden.

Cut my losses en dit bedrijf in NEVER.AGAIN folder geparkeerd.

Van Dijken - Rijschool

Verschillende producten besteld en betaald maar niet geleverd.

Peeters Betty - Goedkoper.nl

Inderdaad een bestelling gedaan op goedkoper.nl, matrassen betaalt maar niks meer gehoord sinds oktober, support ingediend, klacht wordt behandeld maar niet gepubliceerd, kunnen bellen en ze zouden vrijdag leveren….. wacht dus af, welke vrijdag he want nergens een bevestiging ontvangen !!!!!! Ook in de val gelopen zeker !!!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond