Deel dit artikel
-

Weer klachten over malafide kortingsdiensten

Bij de Consumentenbond komen nogal wat klachten binnen van consumenten die, na aankoop bij een gerenommeerde webwinkel, een aanbod krijgen voor korting op hun volgende aankoop. Het blijkt echter te gaan om een duur abonnement van een ander bedrijf.

Veel meldingen gaan over Winkelenensparen.nl, dat consumenten benadert nadat zij iets hebben besteld bij bijvoorbeeld BCC, Ticketmaster, Vliegtickets.nl en Ebay. Klagers melden dat zij op het verkeerde been worden gezet doordat het lijkt alsof het aanbod afkomstig is van de webwinkel waar zij zojuist iets hebben gekocht.

Bovendien voelen zij zich misleid, doordat de aangeboden kortingsdienst of het besparingsprogramma in eerste instantie gratis lijkt, maar dat niet is. Als consumenten niet binnen 30 dagen opzeggen, zitten ze vast aan een abonnement van ongeveer 15 euro per maand.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond