Deel dit artikel
-

Windowsketch is ING Starter van de Maand september

Vele vierkante meters glas in winkeletalages kunnen worden omgetoverd in dynamische reclamevensters met Windowsketch. De onderneming van Floris Sanders is ING Starter van de maand september.

Het idee voor Windowsketch deed Sanders (25) op in Londen waar hij bedrijfskunde studeerde. ‘In een bar, Sketch genaamd, projecteerden ze op de muren. Dan zat je ineens in een aquarium, of tussen de aardbeien. Toen bedacht ik dat je dit ook met winkels kunt doen.’

Nu zijn winkeletalages heel statisch, zegt Sanders. Door slimme digitale techniek in te zetten, kunnen we steeds andere advertenties laten zien. Advertenties die aansluiten op het tijdstip van de dag, weersomstandigheden, op de behoefte van de klant.

Voor sluitingstijd kan je bijvoorbeeld de versproducten met forse kortingen aanbieden. En als het buiten regent, adverteer je met paraplu’s en laarzen. Die snelheid en de ruimte die de winkelier uitspaart, maakt het een aantrekkelijk systeem.

Nu werken er vijf personen, maar dat worden er snel meer, verwacht Sanders. Hij gaat in zee met de grotere retailers en denkt al aan zakendoen over de grens.

Deel dit bericht

1 Reactie

Barry Trutma

Leuk idee, ben benieuwd of ze er echt wat van kunnen maken.

Wel flauw dat er op twitter vooral gereageerd wordt over de gay stem van Sanders. Ik denk dat hij als laatste lacht als zijn startup een groot succes is!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond