Deel dit artikel
-

Onlinemarketingbedrijf Blue Mango winnaar Dutch Search Awards

Het bedrijf Blue Mango ging gisteren met vier Dutch Search Awards naar huis, voor ‘Search in Retail’, ‘Beste lokale campagne, ‘Beste Bing Campagne’ en de publieksprijs voor ‘Beste Agency’.

Wehkamp ging er wederom vandoor met de publieksprijs voor ‘Beste in-house team en met de award ‘Beste PPC campagne’. Nick Oltvoort van Adwise is benoemd tot ‘Consultant van het jaar’ door het continue creëren van impact in campagnes.

In totaal waren honderd bureaus, consultants en merken genomineerd, verdeeld over 18 categorieën. De winnaars van de tweede editie van de Dutch Search Awards zijn dit jaar gekozen door een vakjury met daarin onder andere SEA-experts van Microsoft, Google en LinkedIn. Bing was hoofdsponsor van de Dutch Search Awards.

Deel dit bericht

1 Reactie

M.

Wauw gefeliciteerd Greenhouse Group!

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond