Alle B2B Digital 2021 – II sprekers
Hier vind je alle sprekers in deze collection. Cases, interessante gesprekken, nieuwe inzichten. Laat je inspireren door de experts in hun vakgebied. Zij bewandelen niet altijd de gebaande paden en gaan verder waar anderen stoppen.

Koos Schepens
Manager Marketing Automation, Sligro Food Group
Wie zit er achter de klantpas? Sligro’s lessen in personalisatie en digitalisering

Ronald ter Voert
Host, Emerce
Hoe zorg je voor klantgerichte verbetering van je one-stop-shop?

Armand van den Bos
Sales Manager Belgium & France, Sana Commerce
Helft van B2B-webshops voldoet niet aan verwachtingen van de klant

Feiko Bierman
Business Analyst, ISM eCompany
Data Science: van abstracte term naar praktische toepassingen

Krijn Schuurman
Host, Emerce
Data Science: van abstracte term naar praktische toepassingen

Sander Berlinski
Team Lead Strategy, ISM eCompany
Kanaalconflicten en kannibalisme: zó reken je er voorgoed mee af!

Nikki de Wals
UX specialist, Kramp
UX in B2B: de aanpak van leverancier Kramp

Bob Veurman
Manager e-business Marketing, Kramp
UX in B2B: de aanpak van leverancier Kramp

Jaspar Roos
Host, Emerce
UX in B2B: de aanpak van leverancier Kramp

Melvin van der Zeyden
Projectmanager E-commerce, Opti-flor
Hoe kan D2C-e-commerce de traditionele kanalen versterken?

Emil Machiels
Marketing Manager, Copaco
Hoe zorg je voor klantgerichte verbetering van je one-stop-shop?

Pim Pernot
Algemeen Directeur, InstallatieBalie.nl
Chat, Trustpilot en offline conversie: een online aanpak in een traditionele B2B-branche