-

Centraal klantbeeld als fundament voor klantgerichte communicatie

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden opgenomen in de Emerce database. Emerce kan je relevant nieuws, artikelen, congressen, whitepapers en vacatures sturen, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Afmelden voor alle Emerce e-mails kan altijd. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

 

Hoe communiceer je relevant met bijna 5 miljoen leden? De aanpak van de ANWB leverde de Customer Data Award van DDMA op.

Juiste en consistente communicatie, op het juiste moment, voor de juiste klant, via het juiste kanaal en bij paid media, voor de juiste prijs bij de juiste doelgroep, is essentieel om klanten fans van je merk te maken en prospects te bereiken tegen acceptabele kosten. Zonder de technologie, data en modellen en een agile organisatie op orde te hebben, is dit onmogelijk.

In dit webinar doen Arnold Moeken, Manager Customer Analytics van ANWB, en Jan-Hendrik Fleury, voorzitter van de DDMA commissie Data, Decisions & Engagement en werkzaam bij Crystalloids, uit de doeken hoe relevantie en personalisatie via een centraal klantbeeld bij de ANWB in de praktijk wordt gebracht. Via zeven verschillende kanalen, meerdere personalisatievormen in 1 architectuur, holistische organisatiebesturing en gepersonaliseerde marketing via commerciële service- en maatschappelijke proposities.

Host: Jaspar Roos, (Senior Business Development Manager Benelux bij Plug and Play Tech Center)

Sprekers: Arnold Moeken (Manager Customer Analytics van ANWB) en Jan-Hendrik Fleury (Crystalloids)

Collectie: Emerce Ditital Marketing Live!

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond