-

De kern van succesvolle bedrijven is een goede klantervaring

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Zenloop. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Zenloop’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

 

Producten lijken steeds meer op elkaar en je kunt ze bovendien via steeds meer online kanalen kopen. Om te zorgen dat ze bij jou shoppen èn terug blijven komen, zal je een goede klantervaring voorop moeten zetten.

In deze Engelstalige talk vertelt Felix Schlenther, directeur sales bij Zenloop, hoe je klantervaringen optimaliseert en hoe je de klant echt centraal stelt. Hij vertelt meer over interessante benchmarks, klantcases en feedback-analyses.

Zenloop is het belangrijkste platform voor experience management in Duitsland. Hij adviseert digitale bedrijven over hoe ze een klantervaringssysteem op moeten zetten. Felix legt de belangrijkste theoretische concepten op het gebied van verwachtingsmanagement uit en geeft praktische tips: wat werkt wel en wat niet bij het optimaliseren van klantervaringen?

Host: Ronald ter Voert (eigenaar RTV Media)

Spreker: Felix Schlenther (head of sales bij Zenloop)

Collectie: EDAY Digital Business Conference

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond