
De kern van succesvolle bedrijven is een goede klantervaring
Producten lijken steeds meer op elkaar en je kunt ze bovendien via steeds meer online kanalen kopen. Om te zorgen dat ze bij jou shoppen èn terug blijven komen, zal je een goede klantervaring voorop moeten zetten.
In deze Engelstalige talk vertelt Felix Schlenther, directeur sales bij Zenloop, hoe je klantervaringen optimaliseert en hoe je de klant echt centraal stelt. Hij vertelt meer over interessante benchmarks, klantcases en feedback-analyses.
Zenloop is het belangrijkste platform voor experience management in Duitsland. Hij adviseert digitale bedrijven over hoe ze een klantervaringssysteem op moeten zetten. Felix legt de belangrijkste theoretische concepten op het gebied van verwachtingsmanagement uit en geeft praktische tips: wat werkt wel en wat niet bij het optimaliseren van klantervaringen?
Host: Ronald ter Voert (eigenaar RTV Media)
Spreker: Felix Schlenther (head of sales bij Zenloop)
Collectie: EDAY Digital Business Conference
Nieuwe insights
De lessen van twintig jaar e-commerceGerichte AI-investeringen zetten Nederland op koers om Europa’s innovatiehub te wordenPensioenrevolutie voor creatieve en digitale professionals: wie krijgt compensatie en waarom?Algoritmisch tijdperk stuwt wereldwijde advertentie-uitgaven op naar 1 biljoen dollar in 2026Vergeet kerst: waarom januari de verborgen goudmijn is voor beauty-merkenGerelateerde artikelen


B2B-teams moderniseren commerce om los te komen van legacy-systemen

Hoe Vertex AI datasilo’s doorbreekt en marketing voorspelbaar maakt
