
De kern van succesvolle bedrijven is een goede klantervaring
Producten lijken steeds meer op elkaar en je kunt ze bovendien via steeds meer online kanalen kopen. Om te zorgen dat ze bij jou shoppen èn terug blijven komen, zal je een goede klantervaring voorop moeten zetten.
In deze Engelstalige talk vertelt Felix Schlenther, directeur sales bij Zenloop, hoe je klantervaringen optimaliseert en hoe je de klant echt centraal stelt. Hij vertelt meer over interessante benchmarks, klantcases en feedback-analyses.
Zenloop is het belangrijkste platform voor experience management in Duitsland. Hij adviseert digitale bedrijven over hoe ze een klantervaringssysteem op moeten zetten. Felix legt de belangrijkste theoretische concepten op het gebied van verwachtingsmanagement uit en geeft praktische tips: wat werkt wel en wat niet bij het optimaliseren van klantervaringen?
Host: Ronald ter Voert (eigenaar RTV Media)
Spreker: Felix Schlenther (head of sales bij Zenloop)
Collectie: EDAY Digital Business Conference
Nieuwe insights
Rethinking Media: Authentieke verbinding in een versnipperd medialandschapWat betekent de opkomst van AI-shopping assistants voor je marketplace strategie?Emerce Benchmark Influencer Marketing 2025[Podcast] Felienne Hermans: “De grootste slachtoffers van de AI-hype zijn onze kinderen”Stop met de GEO romantiek: modern Search en media brengen merk en gebruiker samenGerelateerde artikelen


10,000 orders, 1 shift: How Ravensburger freed up sales time

B2B growth the B2C way: Zeeman’s blueprint for digital success
