-

De volgende stappen in B2B marketing automation

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Fingerspitz. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Fingerspitz’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Binnen B2B is leadgeneratie heel belangrijk. Marketing automation wordt een steeds groter onderdeel van deze strategie.

Uit onderzoek van Dun & Bradstreet blijkt dat B2B-bedrijven van plan zijn om gemiddeld 20 procent meer te investeren in hun marketing automation stack. En dat marketing automation – na analytics – de grootste prioriteit krijgt als het gaat om investering en focus voor 2021. Waar liggen de kansen voor jouw organisatie en waar moet je op letten om een sluitende business case te presenteren?

Remco van Meel (Fingerspitz), Waldo Smeets (Adobe) en Tom de Waard (Flex IT) praten in dit webinar over de baas zijn over je eigen data, account based marketing en een beter rendement behalen door gecombineerde datasets.

Host: Eric van Hall (Oprichter en algemeen directeur, CopyRobin)

Sprekers: Tom de Waard (Marketing en eCommerce Director, Flex IT), Waldo Smeets (Head of Digital Strategy & Solutions , Adobe) en Remco van Meel (Lead Marketing Automation, Fingerspitz).

Collectie: B2B Digital

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond