De volgende stappen in B2B marketing automation

Binnen B2B is leadgeneratie heel belangrijk. Marketing automation wordt een steeds groter onderdeel van deze strategie.

Uit onderzoek van Dun & Bradstreet blijkt dat B2B-bedrijven van plan zijn om gemiddeld 20 procent meer te investeren in hun marketing automation stack. En dat marketing automation – na analytics – de grootste prioriteit krijgt als het gaat om investering en focus voor 2021. Waar liggen de kansen voor jouw organisatie en waar moet je op letten om een sluitende business case te presenteren?

Remco van Meel (Fingerspitz), Waldo Smeets (Adobe) en Tom de Waard (Flex IT) praten in dit webinar over de baas zijn over je eigen data, account based marketing en een beter rendement behalen door gecombineerde datasets.

Host: Eric van Hall (Oprichter en algemeen directeur, CopyRobin)

Sprekers: Tom de Waard (Marketing en eCommerce Director, Flex IT), Waldo Smeets (Head of Digital Strategy & Solutions , Adobe) en Remco van Meel (Lead Marketing Automation, Fingerspitz).

Collectie: B2B Digital



Gerelateerde artikelen