-

Hoe affiliate het grootste marketingkanaal voor Philips in de DACH-regio werd

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Booming. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Booming’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Het affiliate-kanaal van Philips groeide zodanig dat het sinds november vorig jaar het grootste kanaal is in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland (DACH). Ontdek hoe.

In deze video geven Roel Overgoor (Global Lead Partnerships & Affiliate Marketing bij Royal Philips) en Kinga Horvath (Booming Agency) uitleg over de centrale in-house media-aanpak van Philips. Zij staan stil bij de belangrijkste voordelen van hun 360 graden affiliate-aanpak.

Zij vertellen hoe affiliate het grootste marketingkanaal voor Philips in de DACH-regio werd, ondanks de minimale inzet van kortingscodes. Affiliate speelt bij het bedrijf uit Eindhoven een rol tijdens de gehele customer journey, van first touch points, influence en engagement tot conversie. Tot slot delen ze een aantal tips en praktische informatie over de Duitse affiliatemarkt die voorloopt op Nederland.

Sprekers: Kinga Horvath (Performance Marketeer Affiliate bij Booming Agency in Amsterdam) en Roel Overgoor (Global Lead Partnerships & Affiliate Marketing bij Royal Philips)

Collectie: Emerce E-commerce

Host: Ronald ter Voert (Eigenaar van RTV Media)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond