-

Hoe corona voor Scotch & Soda de grenzen tussen offline en online vervaagt

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Klarna. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Klarna’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Hoe zorg je ervoor dat de customer journey in alle kanalen – online en offline hetzelfde is? Door middel van Unified Commerce.

In deze video bespreken Rose Smits (Scotch & Soda) en Luc van Houts (Klarna) de impact van corona op de omnichannel-strategie van Scotch & Soda. Ze onderbouwen dit met data uit het Shopping Pulse onderzoek dat Klarna recent uitvoerde onder Nederlandse shoppers.

Voor de pandemie deed het retailkanaal van Scotch & Soda het goed en waren er plannen voor verdere digitalisering. De roadmap moest een brug slaan tussen retail en e-commerce. Met de komst van de pandemie werden de plannen voor digitalisering versneld en het is intussen duidelijk dat deze diensten niet meer zullen verdwijnen na de pandemie. Door middel van Unified Commerce zorgt Scotch & Soda ervoor dat de customer journey in alle kanalen hetzelfde is. De kunst is om de shopping-beleving (een combinatie van fun en sociaal) in alle kanalen door te voeren.

Sprekers: Rose Smits (Omnichannel en Trade Director bij Scotch & Soda) en Luc van Houts (Commercial manager – Lead Partner Success Team bij Klarna)

Collectie: Emerce E-commerce

Host: Krijn Schuurman

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond