-

Hoe je personal feeds inzet voor conversie- en omzetgroei

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Tweakwise. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Tweakwise’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

De toekomst van e-commerce gaat steeds meer richting personal feeds op sociale media. Dit betekent nogal wat voor je positionering.

De invloed van social media en de personal feed in het bijzonder lijkt de nieuwe standaard in e-commerce te worden. Dat betekent dat je minder zult moeten kijken naar andere e-commerce-platforms en moet weten hoe je personal feeds kunt vertalen naar je e-commerce-omgeving. Wat zijn de gevolgen voor je positionering en hoe ga je je producten op het schap tonen?

Aan de hand van best practices, innovaties en sociale media platforms als Instagram, Youtube, Linkedin en Tik Tok vertelt Stefan van Tweakwise hoe jij zelf kunt inspelen op deze nieuwe ontwikkeling. Verder laat hij zien hoe sociale media en de personal feed kunnen bijdragen aan conversie- en omzetgroei. Tot slot vertelt hij hoe slimme software kan helpen bij het optimaal organiseren van je online schappen.

Spreker: Stefan van Opstal (CCO en co-Founder van Tweakwise.com)

Host: Roeland de Bruin (Eigenaar van Cool Content Company en interim marketingmanager en product owner)

Collectie: E-commerce Live

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond