Inzicht in de telefonische contactmomenten rondom een uitvaart via call-tracking

Hoe call tracking ervoor heeft gezorgd dat DELA vier keer zoveel data inzichtelijk heeft gekregen, wat leidde tot verbetering van campagnes, landingspagina’s en processen.

Met call-tracking heeft DELA de afgelopen jaren veel geleerd en inzichten opgedaan. DELA weet wat de behoefte is van haar consument. Als het over een uitvaart gaat heeft de consument het liefst persoonlijk contact en verkiezen ze telefonie boven het invullen van een online formulier.

In de video vertellen Tamara Kops (AdCalls) en Marjolein Neervoort (DELA) wat call tracking hen heeft gebracht op het gebied van data-inzicht. Daarnaast staan zij stil bij hoe DELA hun telefonische oproepen beoordeelt (slechts 38% van de oproepen is relevant) en behandelen zij hoe inzichten vanuit data worden gebruikt bij het verbeteren van campagnes, landingspagina’s en processen.

Spreker: Tamara Kops (Partner Succes Manager bij AdCalls) en Marjolein Neervoort (Marketeer Coöperatie DELA)

Collectie: Emerce Conversion 2021

Host: Ronald ter Voert

 

19,6K



Gerelateerde artikelen