Kanaalconflicten en kannibalisme: zó reken je er voorgoed mee af!

Zeven concrete strategieën die je direct kunt toepassen om voor eens en voor altijd af te rekenen met kanaalconflicten.

Groei in (B2B) e-commerce gaat vrijwel altijd gepaard met een perceptie van interne- of externe kanaalconflicten. Accountmanagers, distributeurs, groothandels en zelfs managers of directie vliegen elkaar in de haren als ze het gevoel hebben dat hun business wordt “afgepakt” door de ander. In deze video bespreekt Sander Berlinski (Strategy Lead bij ISM eCompany) 7 strategieën die hier een einde aan maken.

Sander heeft voor organisaties als Primera, Oosterberg, Intergamma, en Koninklijke Paardekooper disruptieve (e-)commerce strategieën en succesvolle digitale transformaties gerealiseerd. Als voormalig fulltime Marketing Lecturer in diverse MSc. programma’s aan de Universiteit van Tilburg weet hij zowel relevante bevindingen en technieken uit de (gedrags)wetenschap, als cases uit de praktijk succesvol toe te passen in zijn werk en presentaties.


Spreker:
Sander Berlinski (Strategy Lead bij ISM eCompany)

Collectie: Emerce B2B Digital

Host: Krijn Schuurman (Eigenaar Krijn Schuurman Media)



Gerelateerde artikelen