-

Kanaalconflicten en kannibalisme: zó reken je er voorgoed mee af!

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor ISM eCompany. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met ISM eCompany’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Zeven concrete strategieën die je direct kunt toepassen om voor eens en voor altijd af te rekenen met kanaalconflicten.

Groei in (B2B) e-commerce gaat vrijwel altijd gepaard met een perceptie van interne- of externe kanaalconflicten. Accountmanagers, distributeurs, groothandels en zelfs managers of directie vliegen elkaar in de haren als ze het gevoel hebben dat hun business wordt “afgepakt” door de ander. In deze video bespreekt Sander Berlinski (Strategy Lead bij ISM eCompany) 7 strategieën die hier een einde aan maken.

Sander heeft voor organisaties als Primera, Oosterberg, Intergamma, en Koninklijke Paardekooper disruptieve (e-)commerce strategieën en succesvolle digitale transformaties gerealiseerd. Als voormalig fulltime Marketing Lecturer in diverse MSc. programma’s aan de Universiteit van Tilburg weet hij zowel relevante bevindingen en technieken uit de (gedrags)wetenschap, als cases uit de praktijk succesvol toe te passen in zijn werk en presentaties.


Spreker:
Sander Berlinski (Strategy Lead bij ISM eCompany)

Collectie: Emerce B2B Digital

Host: Krijn Schuurman (Eigenaar Krijn Schuurman Media)

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond