-

Stappenplan voor personalisatie

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor ISM eCompany. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met ISM eCompany’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Gartner kwam eind vorig jaar met een verrassende voorspelling: de komende vijf jaar stopt 80 procent van de marketeers met personalisatie-inspanningen. Was de buzz rondom personalisatie dan onterecht? Nee.

De crux zit in de juiste uitvoering van de personalisatiestrategie. Accenture ontdekte dat 91 procent van de consumenten meer geneigd is om te winkelen bij merken die relevante aanbiedingen en aanbevelingen herkennen, onthouden en geven. Met andere woorden: personalisatie, op de juiste manier uitgevoerd, kan leiden tot precies het soort resultaten dat marketeers willen. 

In deze talk reikt Patty Bastiaansen van ISM je de bouwstenen aan voor het creëren van een persoonlijke en relevante klantreis voor iedere individuele bezoeker. Zij staat stil bij het belang van een centraal klantbeeld voor personalisatie en deelt praktijkvoorbeelden van personalisatie door de gehele klantreis. Tot slot laat ze zien hoe je zelf aan de hand van een concreet stappenplan een gedegen personalisatiestrategie opstelt.

Host: Roeland de Bruin (eigenaar van contentmarketingbureau Cool Content Company)

Spreaker: Patty Bastiaansen (Online Marketing Strateeg bij ISM eCompany)

Collectie: Emerce Digital Marketing Live!

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond