‘Tijd voor actie: Fist Party Data zijn het nieuwe goud’

In 2023 neemt de industrie afscheid van 3rd party cookies. Hoe kunnen online marketeers zich hierop voorbereiden?

In 2023 komt een einde aan een tijdperk en start een periode vol kansen voor bedrijven die klantdata bezitten. In deze video hoor je wat de afschaffing van 3rd party cookies voor bedrijven, en specifiek voor marketeers betekent. Chris Park (Senior Program Manager bij Microsoft) vertelt hoe je je zo goed mogelijk voorbereid op deze omschakeling voor de hele branche.

Chris heeft meer dan 15 jaar ervaring in digitale reclame. Voordat hij bij Microsoft kwam werkte hij onder meer bij Verizon Business, DoubleClick en DoubleVerify en was hij medeoprichter van de in San Francisco gevestigde ad-tech-startup Beanstock Media. Hij geeft antwoord op de vraag of ommuurde tuinen de norm worden en hoe het met privacy zit. Wat is de visie van Microsoft op deze nieuwe situatie, en hoe zien zij de transitie voor marketeers?

Spreker: Chris Park (Senior Program Manager bij Microsoft)

Collectie: Emerce EDAY

Host: Ronald ter Voert

26,4K



Gerelateerde artikelen