-

‘Tijd voor actie: Fist Party Data zijn het nieuwe goud’

Registreer je voor deze video

Je kunt de video bekijken indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor Microsoft. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met Microsoft’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

In 2023 neemt de industrie afscheid van 3rd party cookies. Hoe kunnen online marketeers zich hierop voorbereiden?

In 2023 komt een einde aan een tijdperk en start een periode vol kansen voor bedrijven die klantdata bezitten. In deze video hoor je wat de afschaffing van 3rd party cookies voor bedrijven, en specifiek voor marketeers betekent. Chris Park (Senior Program Manager bij Microsoft) vertelt hoe je je zo goed mogelijk voorbereid op deze omschakeling voor de hele branche.

Chris heeft meer dan 15 jaar ervaring in digitale reclame. Voordat hij bij Microsoft kwam werkte hij onder meer bij Verizon Business, DoubleClick en DoubleVerify en was hij medeoprichter van de in San Francisco gevestigde ad-tech-startup Beanstock Media. Hij geeft antwoord op de vraag of ommuurde tuinen de norm worden en hoe het met privacy zit. Wat is de visie van Microsoft op deze nieuwe situatie, en hoe zien zij de transitie voor marketeers?

Spreker: Chris Park (Senior Program Manager bij Microsoft)

Collectie: Emerce EDAY

Host: Ronald ter Voert

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond