-

Zo maak je lokaal een succesvol onderdeel van je online strategie

Registreer je voor deze video

Je kunt de webcast bekijken / het event bezoeken / dit document downloaden indien je akkoord gaat dat je gegevens worden verstrekt aan de sponsor MvH Media. Deze kan je benaderen. Je kunt je toestemming ieder moment intrekken in overeenstemming met MvH Media’s privacyverklaring. Daarnaast zet Emerce je gegevens in de Emerce database en stuurt je relevant nieuws, artikelen, vacatures, mails over onze events en whitepapers, mails van Emerce Academy en mails over overige Emerce producten, afhankelijk van je functie en de branche waarin je werkt. Je kunt je interesses aanpassen via ‘mijn profiel’. Meer informatie lees je in de Emerce privacyverklaring.

Marketeers hebben doorgaans een sterke focus op online kanalen en dito verkopen. Omdat omzet in winkels belangrijk blijft, is er balans in online en offline verkoopaandacht nodig. Maak ‘lokaal’ met een omnichannel mindset onderdeel van de online strategie.

Verkoop via fysieke winkels krijgt van veel marketeers niet de aandacht die het verdient. De focus ligt vaak geheel op de online kanalen. Veel smartphone-gebruikers (82%) zoeken op hun telefoon naar lokale winkels om een product te kopen.

Mark van Hattum is directeur van MvH Media en laat in deze video zien dat veel bedrijven worstelen met de juiste online positionering van de offline winkels. Volgens Van Hattum is een lokale strategie nu de grootste trend om op in te spelen, voor zowel Google als de grote sociale platformen Facebook, Instagram en Pinterest. Hij laat zien hoe je fysieke locatie, met lokale SEO, lokaal adverteren en lokale social media campagnes, online veel beter vindbaar wordt.

Host: Ronald ter Voert (eigenaar RTV Media)

Spreker: Mark van Hattum (directeur MvH Media)

Collectie: Emerce Digital Marketing Live!

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond