Industry Wire

Geplaatst door iO

Bas Derks wordt Creative Director bij iO in Utrecht

Utrecht, 16 mei 2022 – Bas Derks is toegetreden als Creative Director bij end-to-end agency iO in Utrecht. Bas komt van het design bureau Greenberry en werkte eerder voor True Ideas, Ogilvy en BBDO. Samen met Bart te Riele versterkt hij nu de dagelijkse creatieve leiding bij iO op de campus in Utrecht.

Met Bas verzekert het lokale iO-team zich in één klap van flink wat expertise. Al 15 jaar is hij actief in advertising. Hij beschikt over voldoende technische én digitale kennis en werkte al aan campagnes voor o.a. Google, ARAG, Rabobank, Centraal Beheer, Unilever, Mercedes-Benz, Ford en KPN.

Bas Derks over zijn keuze voor iO:

“Ik ben ‘opgegroeid’ in digital en daarna doorgegroeid in advertising. Van apps tot advertenties en van websites tot commercials. Daarom voelt de end-to-end propositie van iO als op het lijf geschreven. Als Creative Director wil ik samen met de collega’s mooie concepten neerzetten en bouwen aan de creatieve signatuur van iO.”

iO is een groeiend team van experts, dat end-to-end diensten levert voor communicatie en digitale transformatie. Groot denkend, lokaal werkend. Vanuit strategie, creatie & content, marketing en technologie werkt iO samen met klanten om hun merk te versterken, digitale systemen te verbeteren en toekomstbestendig verder te groeien.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht