Geplaatst door Fuze

Fuze kondigt samenwerking aan met Salesforce-partner Cloud Integrate

Fuze, het toonaangevende cloud communicatieplatform voor wereldwijde telefonie in 116+ landen, video conferencing, chat, content sharing en contact center, heeft een partnership aangekondigd met het Nederlandse Salesforce consultancybedrijf Cloud Integrate. Deze samenwerking vormt een belangrijke stap in de verdere integratie van CRM en Unified Communications.

Cloud Integrate is een geregistreerde Salesforce-partner en helpt organisaties het maximale uit het Salesforce-platform te halen door bedrijfsprocessen grondig te analyseren en deze te vertalen naar een passende Salesforce-oplossing. Met deze partnership kan Cloud Integrate de brug slaan tussen Salesforce en het Unified Communication-platform van Fuze. Via click-to-call, pop-ups bij inkomende oproepen met intelligente klantinformatie uit Salesforce en het automatisch loggen van klantcontacten, beschikken gebruikers over een integraal dashboard voor performance en activiteiten en wordt klantcontact productiever en beter.

“We zien in de markt een noodzaak ontstaan om andere applicaties te integreren in het Salesforce-platform, waarbij ook een belangrijke rol is weggelegd voor communicatieplatformen. Verschillende klanten hebben al aangegeven behoefte te hebben aan een dergelijk platform. Dat is voor ons de reden geweest om op zoek te gaan naar een geschikte partner en die vonden wij in Fuze,” aldus Hugo Obertop, CEO van Cloud Integrate.

Robin Abbenes, Channel Manager Benelux bij Fuze, geeft aan erg blij te zijn met deze samenwerking: “Wij streven met onze all-in-one applicatie naar een vereenvoudiging van de bedrijfscommunicatie en het verlagen van de complexiteit van de communicatie-infrastructuur door deze te consolideren naar een wereldwijd platform. De integratie tussen Fuze en andere applicaties wordt daarbij steeds belangrijker en bij veel van onze huidige klanten zien we dat zij gebruikmaken van de native-integratie tussen Fuze en Salesforce. Met Cloud Integrate beschikken we over een partner die in staat is om de groei van Fuze in Nederland te ondersteunen en het stelt ons in staat deze propositie effectief aan een groot aantal nieuwe bedrijven aan te bieden.”

Binnen de zakelijke markt ondersteunt Fuze de dagelijkse communicatie voor medewerkers via een applicatie voor telefonie, video conferencing, chat en content sharing. In Nederland werkt onder meer Koninklijke Boon Edam met Fuze. Naast de integratie met Salesforce biedt Fuze ook enterprise-grade integraties met onder meer recruitment-, contact center-, ERP-, (IT) service management-applicaties en Slack.