Geplaatst door HERC

HERC breidt team uit met internationaal talent

Amsterdam, 31 oktober 2022 – HERC breidt het team uit met vier nieuwe talenten na de recente partnerships met Het Wereld Natuur Fonds en het Duitse kledingmerk ArmedAngels. De Franse David Diankanguila en Dimitri Deneuville treden toe als Creative Directors. Het duo is al tien jaar werkzaam bij internationale bureaus als Ogilvy en 72andSunny en heeft een breed creatief portfolio opgebouwd voor gevestigde merken als Google, Coca-Cola en Audi.

“Wij staan volledig achter de visie van HERC; waar reclame in de toekomst voor moet staan, wie we verwelkomen en koesteren in de branche en hoe cultuur de bouwsteen is van wat we doen. We willen een actieve bijdrage leveren aan deze visie”, zegt David.

Dimitri voegt daaraan toe: “We zien HERC als een snelgroeiende internationale boetiek en we voelen de steun vanuit ACE. Het netwerk biedt de mogelijkheid om Social experts en of PR-wizards in een handomdraai op te bellen en creatieve ideeën rond te maken.”

HERC breidt het team verder uit met Italiaans-Braziliaanse Designer Astrid Niari, voorheen werkzaam bij O’Neill. Ook Selen Kirkagac gaat vanaf heden aan de slag bij HERC als Account Director. Met acht jaar ervaring bij onder andere Natwerk en zusterbedrijf Glasnost is ze verantwoordelijk geweest voor merken als Unilever en Diageo. Selen zal HERC ondersteunen op klanten als WFF, ArmedAngels en Young Ones (onderdeel van Young Capital) en als goede partner de creativiteit waarborgen.

Emilio de Haan, CD en medeoprichter van HERC zegt: “Deze nieuwe talenten weerspiegelen onze ambitie om creatief werk te ontwikkelen van internationaal niveau. We streven naar een brede variëteit aan ervaringen en perspectieven in ons team en we zijn altijd bezig met het verder diversifiëren van onze branche”

Over HERC
HERC is een onafhankelijk creatief bureau voor branding, reclame en entertainment. Verbonden via ACE, een netwerk van toonaangevende bureaus. HERC gelooft dat elk merk een plaats in de cultuur kan verdienen. Door klassiek merkdenken te combineren met populaire cultuur om zo groei te stimuleren. Zo creëert HERC Brand Heat. Het bureau zet zich in voor meer kleur binnen de creatieve industrie in dienst van vooruitstrevend werk. Klanten zijn onder meer: ​​Tony’s Chocolonely, WFF, G-Star, HP, Young Capital, Armed Angels, Van Gogh Museum, Daily Paper, Jobbird, Redline (x AṨAP Ferg) en Bols. Ga voor meer informatie naar www.herc.agency