Geplaatst door MKB Servicedesk / byMe

MKB Servicedesk en byMe bieden unieke web to print oplossing

Met de meest geavanceerd web to print toepassingen, is het zelf ontwerpen en bestellen van visitekaartjes snel geregeld. Het is de oplossing voor de ondernemer met een beperkt budget en beperkte tijd, maar die wel graag professioneel wil zijn. De ondernemer kiest de stijl die bij hem past en ontwerpt eenvoudig zelf zijn product.

Roel Sanders, oprichter van byMe: ‘De juiste uitstraling is voor iedere onderneming van groot belang om succesvol te zijn. Wij kunnen daarbij de kosten laag houden, doordat we een geautomatiseerd proces ontwikkeld hebben. De bestelling gaat rechtstreeks naar de productiemachine toe. Er kan online worden betaald, waarna de producten binnen vijf werkdagen in huis zijn.’

Willem Overbosch, directeur MKB Servicedesk: ‘Hoe digitaal de wereld ook wordt, een papieren visitekaartje blijft onmisbaar om een professionele indruk achter te laten.

Over MKB Servicedesk
MKB Servicedesk.nl is in 2006 gelanceerd door ondernemer Willem Overbosch. Met een team van deskundige medewerkers en een netwerk van partners helpt de MKB Servicedesk ondernemers in het midden- en kleinbedrijf met het beantwoorden van hun ondernemersvraag. MKB Servicedesk is strategisch partner van MKB-Nederland.
Maandelijks bezoeken ruim 200.000 ondernemers www.mkbservicedesk.nl. Op deze website staan ruim 3.000 kennisartikelen over alle onderwerpen waar een ondernemer mee te maken heeft.

Over byMe
In september 2009 maakte byMe een succesvolle start met de innovatieve dienst voor huisstijlproducten. Op http://www.byMe.nl verloopt het ontwerpen en bestellen van bijvoorbeeld visitekaartjes, briefpapier, folders, naamborden of een poster, via overzichtelijke stappen. Ondernemers kiezen uit een ruim aanbod – van klassiek en fun tot modern – de professionele stijl die bij hen past en ontwerpen eenvoudig zelf hun producten. Aansluitend op de behoefte van de kleinere ondernemer, is bestellen al mogelijk vanaf kleine oplagen.