Geplaatst door OSN

OSN sluit partnerovereenkomst met Scansys

Steeds meer organisaties gaan opzoek naar een volgende efficiëntieverbetering in hun facturatieprocessen. De oplossingen van OSN starten altijd bij de werkprocessen van een organisatie. Omdat de processen bij iedere organisatie anders zijn is het noodzakelijk om een uitgebreid portfolio met factuurverwerkingsoplossingen te hebben. Door de samenwerking met Scansys kan OSN ieder type organisatie voorzien van een laagdrempelige en doeltreffende oplossing voor factuurverwerking. De filosofie van OSN is organisaties maximaal ontzorgen met behoud van flexibiliteit.

Remy Tito – Product Manager OSN: “Middels het toevoegen van de Scansys oplossing complementeren wij onze propositie op het gebied van digitale factuurverwerking. Naast het feit dat Scansys een marktleidende positie heeft, past de oplossing perfect binnen ons productportfolio en de wensen van onze relaties.”

Maarten Terlingen – Algemeen Directeur Scansys: “In OSN hebben wij een partner gevonden die onze “Vision on Imaging” deelt. De partnership met OSN biedt ons de mogelijkheid om gezamenlijk innovatieve projecten te realiseren waarbij procesoptimalisatie en digitalisering voor onze klant het uitgangspunt zijn.”

Over Scansys:

Scan Sys ontwikkelt slimme software oplossingen voor het geautomatiseerd verwerken van diverse documentstromen. Met inmiddels meer dan 1300 succesvolle financieel administratieve implementaties heeft Scan Sys al een aantal jaar de marktleiderspositie op het gebied van geautomatiseerde factuurverwerking.

Over OSN:

De diensten van OSN helpen meer dan 500 MKB+ organisaties om hun analoge en digitale bedrijfsprocessen te beheersen. OSN maakt werken eenvoudiger met innovatieve oplossingen, waardoor waardevolle informatie beter en sneller inzetbaar is. Onze klanten waarderen OSN om de klantgerichtheid, transparantie, flexibiliteit en het kundige personeel.