Geplaatst door Mendix

Socotra sluit zich aan bij Mendix Independent Software Vendor (ISV) programma

• Het Mendix ISV-programma is ontwikkeld voor bedrijven die branchespecifieke oplossingen willen bouwen met ‘s werelds leidende low-code platform
  • Socotra heeft met Mendix onderdelen van zijn end-to-end oplossing voor verzekeraars ontwikkeld
  • Verzekeraars kunnen de Mendix-componenten eenvoudig aanpassen zodat deze aansluiten bij hun specifieke wensen
Mendix, een Siemens-onderneming en wereldwijd leider in moderne enterprise applicatie-ontwikkeling, kondigt aan dat Socotra, leverancier van end-to-end IT-oplossingen voor de verzekeringsbranche, zich heeft aangesloten bij het Mendix ISV-programma.
Het Mendix ISV-programma is beschikbaar voor partners in alle sectoren om hun activiteiten uit te breiden en hun domeinexpertise ten gelde te maken met het verkopen van klantgerichte oplossingen. Het programma biedt verschillende voordelen om bedrijven te helpen met het Mendix low-code platform succesvol software-oplossingen te ontwikkelen, op de markt te brengen, te verkopen en te implementeren.
Socotra is één van de vele bedrijven die profiteren van het Mendix ISV-programma. Het programma is op maat gemaakt voor bedrijven die de voordelen willen van ‘s werelds leidende enterprise low-code platform bij het ontwikkelen van oplossingen voor hun branche.
“Met ons ISV-programma kunnen partners met diepgaande branche-expertise oplossingen creëren die gericht zijn op de unieke behoeften en pijnpunten van elke sector, of het nu gaat om banken, financiële dienstverleners, verzekeraars, productiebedrijven, retailers of organisaties in de publieke sector”, aldus Jethro Borsje, hoofd ecosysteem solutions officer bij Mendix. “Met de technologie van Mendix kan Socotra snel oplossingen leveren die verzekeraars meer flexibiliteit en controle over hun bedrijf geven.”
“Onze missie is om de verzekeringssector te bevrijden van de rigide, fragiele en maatwerktechnologieën uit het verleden”, zegt Dan Woods, CEO van Socotra. “Onze Socotra Connected Core vormt de ruggengraat van het beheer van een verzekeringsbedrijf. Het CorePlus-aanbod, inclusief de Underwriting Workbench- en Distribution Management-oplossingen, gebouwd met Mendix-technologie, betekent een uitbreiding van onze Connected Core.”
Socotra bevordert digitalisering van de verzekeringssector met low-code
Socotra staat bekend om zijn Connected Core: het cloud-native administratiesysteem voor verzekeringspolissen dat wordt verbeterd door geïntegreerde API-enabled partners. Dit is de basis van Socotra CorePlus, een end-to-end oplossing die verzekeraars de flexibiliteit en snelheid biedt die nodig zijn om te concurreren in de huidige dynamische markt.
De CorePlus Underwriting Workbench- en Distribution Management-oplossingen, ontwikkeld met Mendix-technologie, zijn kant-en-klaar verkrijgbaar en sluiten naadloos aan op de Connected Core. Verzekeraars kunnen ze snel en eenvoudig aanpassen naar hun eigen wensen. Socotra CorePlus biedt de Underwriting Workbench die de applicaties en processen stroomlijnt door te automatiseren, beslissingen te versnellen en de menselijke maat te versterken. Ook bevat het Distribution Management voor een holistische kijk op partners en een efficiëntere manier om die relaties te beheren.
De Underwriting Workbench- en Distribution Management-oplossingen van Socotra richten zich op de uitdagingen waar veel verzekeraars mee te maken hebben, waaronder het omgaan met gefragmenteerde en inefficiënte processen. Het helpt in situaties waarin data zich in meerdere silo’s bevinden, waardoor het ophalen van informatie en het vinden van antwoorden traag en omslachtig is. De Underwriting Workbench fungeert als een controlepaneel voor acceptatietools en -processen, waardoor de efficiëntie en effectiviteit worden verbeterd. Verzekeraars hebben ook moeite om op de hoogte te blijven van de prestaties van hun partners. Met de Distribution Management-oplossing kunnen zij deze relaties inzichtelijk beheren.
Meer informatie over het Mendix ISV programma.
Meer over het Mendix Platform en prijs en beschikbaarheid.
                                                 —————–
Over Mendix
In een ‘digital-first’ wereld willen klanten dat in al hun behoeften wordt voorzien, willen medewerkers betere tools om hun werk te doen en weten bedrijven dat ingrijpende digitale transformatie de sleutel is tot voortbestaan en succes. Mendix, de low-code motor van het Siemens Xcelerator platform, is hard op weg om het toonaangevende platform voor applicatie-ontwikkeling in het digitale enterprise-landschap te worden. Het low-code platform van Mendix, een netwerk van toegewijde partners, en uitgebreide marketplace ondersteunen geavanceerde technologische oplossingen die betrokkenheid vergroten, activiteiten stroomlijnen en IT-blokkades wegnemen. Gebouwd op de pijlers van abstractie, automatisering, cloud en samenwerking, verhoogt Mendix drastisch de productiviteit van ontwikkelaars en stelt domeinexperts in staat apps te creëren gebaseerd op hun deskundigheid. Mendix stelt ondernemingen in staat om sneller dan ooit applicaties te maken, bevordert betekenisvolle samenwerking tussen IT and domeinexperts, en behoud IT-controle over het volledige applicatielandschap. Mendix wordt steevast erkend door analisten als leider en visionair en het platform is cloud-native, open, uitbreidbaar, flexibel en bewezen. Van kunstmatige intelligentie en augmented reality tot intelligente automatisering en native mobile; Mendix en Siemens Xcelerator vormen ​​de basis van ‘digital-first’ ondernemingen. Het Mendix enterprise low-code platform wordt wereldwijd gebruikt door meer dan 4.000 bedrijven in 46 landen en heeft een actieve community van meer dan 300.000 ontwikkelaars die meer dan 200.000 applicaties hebben ontwikkeld.