Industry Wire

Geplaatst door Team Nijhuis

Team Nijhuis haalt Google naar Business Festival Twente

Wie kan nou beter vertellen hoe een bedrijf kan groeien met zoekmachine marketing en hoe je ‘hoger in Google komt’ dan Google zelf? Het Twentse digital marketingbureau Team Nijhuis uit Borne voegt de daad letterlijk bij het woord door de zoekmachine gigant Google naar Twente te halen voor de tweede editie van het Business Festival Twente op 18 oktober. Het bureau is ambassadeur van het festival en heeft het thema ‘de kunst van het groeien’ goed verweven met keynote spreker Google.

Het uitnodigen van Google is een logische stap voor het Twente bureau. De samenwerking met Google kent een lange en rijke geschiedenis. Sinds 2011 is het digitaal marketing bureau een volledig Google gecertificeerd bureau en draagt de zogenoemde Google Partner Badge met veel trots. Sinds 2016 draagt het bureau zelfs de Premier Partner Badge. In 2015 werd het Twentse bureau bovendien uitgenodigd om in een promotiefilm van Google te spelen om andere partner bureaus te kunnen inspireren. Ook haalde Team Nijhuis Google al eens eerder naar Twente voor de eerste editie van het door hunzelf georganiseerde ‘Journey of Joy’ event op het Hulsbeek in 2016.

“Als ambassadeur van het populaire business festival in Twente vinden wij het belangrijk om de bezoekers te inspireren over de kunst van het groeien. Onze partner Google weet als geen ander hoe je bedrijven kunt laten groeien door middel van digitale marketing en ik verheug mij op de waardevolle keynote presentatie. Het is toch geweldig dat we zo’n business festival in Twente hebben? Ik ben erg trots op het feit dat wij op deze manier kunnen bijdragen aan dit geweldige initiatief”, zegt Gerben Lievers, eigenaar en Strategy director van Team Nijhuis.

Veel bedrijven worstelen met het thema groei en kunnen hier handvatten voor gebruiken. Leren uit de praktijk en van de besten, zoals Google. De zoekmachine gigant heeft zichzelf in relatief korte tijd ongelofelijk onmisbaar gemaakt in de wereld. Daaruit kunnen ondernemers waardevolle lessen halen die tijdens het Business Festival Twente op 18 oktober wordt gedeeld met 1500 ambitieuze ondernemers, marketing- en salesmanagers.

Het BusinessFestival Twente

Voor het tweede jaar op rij organiseert De Persgroep Nederland en platform De Ondernemer samen met partners en ambassadeurs het Business Festival Twente op het vliegveld Twenthe. Het thema van dit jaar is ‘de kunst van het groeien’. Tijdens de keynote van Google laten Team Nijhuis en Google zien hoe je met behulp van het beroemde marketingmodel See, Think, Do, Care wél de gewenste resultaten kunt behalen en hoe jij jouw concurrent een stap voor bent.

Naast Google komt Helga van Leur als keynote spreker ondernemers kennis laten maken met het verleiden van de consument tot duurzaam gedrag. De dag wordt verder ingevuld met interactieve workshops en netwerk events. Uiteraard onder het genot van een hapje en drankje.

Over Team Nijhuis

Als digital marketingbureau is Team Nijhuis dé businesspartner voor bedrijven die willen groeien. Groei is voor Team Nijhuis altijd een positief resultaat: meer winst, omzet of rendement, maar ook het behoud van een bestaande markt. Het bureau is opgericht in 1973 en combineert veertig jaar ervaring op het gebied van strategische marketing en communicatie met de nieuwste kennis over digitale marketing.

Dankzij de groei die Team Nijhuis voor andere bedrijven realiseerde is het bureau de afgelopen jaren zelf ook flink gegroeid. Dat leverde in 2015 en 2016 een FD Gazelle op en viermaal een notering in de Deloitte Technology Fast 50 (2015, 2016, 2017 en 2018) als het snelst groeiende marketingbureau van Nederland. Inmiddels werken er 43  digital marketing experts bij Team Nijhuis voor meer dan 150 nationale en internationale klanten in verschillende branches.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht