Media Republic naar reclamegigant WPP
Het Nederlandse Media Republic komt via GreyPossible in handen van reclamereus WPP. Het bedrijf wordt onderdeel van de Benelux organisatie van GreyPossible.
Het Nederlandse Media Republic komt via GreyPossible in handen van reclamereus WPP. Het bedrijf wordt onderdeel van de Benelux organisatie van GreyPossible.
Met Heaven on Earth zette Axe voor het eerst groot in op online. Media Republic bedacht het format van drie engelen in een villa op zoek naar de ideale...
Winnaar: .bone.
Een omzetverdubbeling in 2007 met 20 procent meer personeel. Media Republic profiteerde van eerdere investeringen. Voor 2008 komt een grote Europese klant binnen. Eccky en Spyker zitten op de...
De adverteerder verliest zijn greep op de consument, die bovendien aan de haal gaat met zijn zorgvuldig opgebouwde merk. In de rubriek ‘Lunchtijd’ fileert Bas Verhart, directeur van Media...
Vanaf deze zomer is een Engelstalige variant van Eccky beschikbaar. Media Republic onderzoekt momenteel hoe ze de virtuele baby in Amerika, Engeland en Australië in de markt kan zetten....
"Vorig jaar moesten we 9 maanden heulen bij bedrijven. Dit jaar hebben zich al 300 bedrijven aangemeld die spellen willen laten ontwikkelen bij de hogeschool en universiteit". De belangstelling...
Electronic Arts, 's werelds grootste uitgever van computerspellen, sluit 2 overeenkomsten waardoor in populaire spellen als 'Need for Speed' en 'Battlefield' live online advertenties getoond worden. Een van de...
Vanaf de deze week wordt het virtuele MSN-kindje Eccky onder de aandacht van het grote publiek gebracht. Vandaag start een tv-commercial van Dorito's en Eccky over de eerste commerciële...
KPN start een campagne om de voordelen van zakelijk gebruik van sms'en onder de aandacht te brengen. Media Republic ontwikkelde de crossmediale campagne. "Het gemak van sms voor zakelijke...
De markt voor Premium SMS-abonnementsdiensten staat onder druk. Dat zegt directeur Bas Verhart van Media Republic. "Door SMS acties rond Idols en Jamba heeft de consument steeds minder vertrouwen...