MSN.nl volgt trend van branded content
MSN.nl vernieuwde de homepage en past hiermee ook de advertentiemogelijkheden aan. "We zien de trend van branded content duidelijk groeien. We leunen nu minder zwaar op de traditionele bannerposities",...
MSN.nl vernieuwde de homepage en past hiermee ook de advertentiemogelijkheden aan. "We zien de trend van branded content duidelijk groeien. We leunen nu minder zwaar op de traditionele bannerposities",...
Op het nieuwe MSN.nl is het aantal posities voor display advertsing verminderd. Hiermee zouden adverteerders beter tot hun recht komen, nu er 'boven de vouw' maar een banner...
Spelmaker Ubisoft beproeft een nieuw reclameconcept voor het spel Assassin's Creed Brotherhood. Om het campagneverhaal te volgen, wordt de consument tussen verschillende social mediasites heen en weer gestuurd. "Ik...
Zynga, bekend van onder meer het populaire Facebook-spel Mafia Wars, verspreidt het andere veel gespeelde spel, Farmville, niet meer via MSN.
Ondermeer Voetbal International, Voetbal.nl, RTLvoetbal, KPN, Ziggo, UPC, YouTube en MSN zullen video's van de Eredivisie voetbal gaan verspreiden met gratis content. De reclameopbrengsten worden door verdeeld tussen Eredivisie...
Het Nederlandse Spil Games streeft Yahoo Games en MSN Games voorbij. Met een groei van 75 procent in bezoekersaantallen wereldwijd het afgelopen jaar, heeft dit bedrijf, gespecialiseerd in casual...
Het Nederlandse Spil Games ontvangt maandelijks meer dan 100 miljoen unieke bezoekers op de verschillende spelletjessites. In de Media Metrix van ComScore neemt het bedrijf een twee plek binnen...
Microsoft heeft actie ondernomen tegen pornochatbot Kylie. De chatbot kon worden toegevoegd aan MSN-messenger en chatten met gebruikers over 'pikante onderwerpen'; ook bood de bot toegang tot erotische video's....
MSN heeft maandagavond een vernieuwde portal gelanceerd. Belangrijkste verandering is, geheel volgens de trend, dat gebruikers meer bijdragen kunnen leveren. Onderdeel van de portal zijn varianten op Digg en...
De online groep van Microsoft, met diensten MSN en Windows Live, heeft het laatste kwartaal flink verlies geleden. De groep telde een omzetdaling van vier procent vergeleken met een...
Microsoft heeft het Amerikaanse bedrijf Colloquis gekocht dat gespecialiseerd is in het maken van toepassingen die automatisch antwoorden geven op door internetters gestelde vragen. Bekend voorbeeld van zo'n toepassing...