eDay 2011: Get Satisfaction – betrek klanten bij bedrijf voor serendipiteit

Thor Muller
Pagina tools
INTERVIEW - 26 september 2011 15:15

[Video] Thor Muller, technische baas bij Get Satisfaction, is een voorstander van geplande serendipiteit. Bedrijven moeten zich in een tijd als deze niet meer enkel laten leiden door research, maar openlijk samenwerken met klanten om serendipiteit te bereiken. 

Muller, die sprak tijdens eDay, vertelt tegen Gijs Vroom van Emerce dat hij wil dat bedrijven de muren afbreken die ze in de loop van de tijd hebben opgetrokken. “De klant heeft tegenwoordig een stem. Helemaal nu er publiekelijk suggesties worden gedaan, met behulp van social media, luisteren bedrijven veel meer.”

Met zijn bedrijf, Get Satisfaction, biedt hij bedrijven een online community waar men openlijk samen kan werken met klanten.

In het interview neemt hij een aantal stappen door om geplande serendipiteit te bereiken.

Reactie plaatsen

Topic Social
Social

In dit Topic vindt u trends, opinie en research rondom Social Media. De artikelen beschrijven de ontwikkelingen in social media, maar gaan vooral ook dieper in op de mogelijkheden en toepassingen ervan. Cases en best practises laten zien hoe social media in de praktijk wordt ingezet.

Auteur
Jannemiek Starkenburg

Jannemiek Starkenburg

Werkt bijEmerce
FunctieJournalist
TwitterJeannemique
LinkedInPublic Profile
  • 2886Aantal artikelen in totaal
  • 680Aantal views dit artikel
  • 7187Reacties in totaal