Europese boete TikTok (530 miljoen) om privacyschending
TikTok heeft een Euroese boete gekregen van 530 miljoen euro omdat het zonder toestemming gegevens van Europese gebruikers doorstuurt naar China.
TikTok heeft een Euroese boete gekregen van 530 miljoen euro omdat het zonder toestemming gegevens van Europese gebruikers doorstuurt naar China.
CreativeNL op SXSW. Waar liggen de creatieve en economische kansen, en waar de gevaren? In dit laatste deel een gesprek met Nina Jankowicz.
Generatieve kunstmatige intelligentie (GenAI) gaat hoe en waaraan we werken de komende jaren drastisch veranderen. Voor organisaties die de potentie
CreativeNL sprak op SXSW met makers van 'immersive experiences' en andere betrokkenen. Gesprekken met Sarah Ticho, Justin Karten en Tamara Shogaolu.
Televisie blijft een essentiële rol spelen in marketingstrategieën, zelfs nu de mediaconsumptie aan het veranderen is.
CreativeNL sprak op SXSW met makers van 'immersive experiences' en andere betrokkenen. In dit deel interviews met Marcel Van Brakel en Steye Hallema.
Bijna een vijfde van de muziek die op muziekdienst Deezer wordt geplaatst, is volledig gegenereerd door AI. Dat heeft de Franse streamingdienst bekendgemaakt. In januari was slechts 10 procent...
We Are Era, een pan-Europees mediabedrijf in de makerseconomie, neemt voor zijn Benelux-markt het influencerbureau New Kith over.
CreativeNL sprak op SXSW met makers van 'immersive experiences' en andere betrokkenen. Waar liggen de creatieve en economische kansen, en waar de gevaren?
CreativeNL op SXSW in gesprek met makers. Waar liggen de creatieve en economische kansen van 'immersive' en AI, en waar de gevaren?
"DJ zijn is alleen maar plezier brengen. Binnenkomen, mensen blij maken, volledig openstaan met je gevoel," vertelt Ronald Molendijk. Maar dat veranderde.