Deel dit artikel
-

500.000 Cashback aanvragen via Scoupy verwerkt

Het Nederlandse Scoupy heeft in minder dan zeven maanden 500.000 Cashback-aanvragen verwerkt via het mobiele platform. Met de dienst kunnen fabrikanten via de smartphone in de supermarkt eenvoudig geld-terug-acties opzetten.

Na aankoop van het gepromote product in een willekeurige supermarkt stuurt de consument een foto van de kassabon – met drie simpele kliks – in de gratis app. Scoupy zorgt vervolgens voor het clearingproces, van controle tot en met de uitbetaling aan de consument. Hierdoor ontvangt de koper al de volgende dag het actiebedrag terug op zijn bankrekening.

Met de Cashback Parade zet Scoupy verder iedere maand zes tot tien producten in de spotlight, die gebruiker gratis of bijna gratis kunnen proberen.

Al meer dan zestig grote A-merk-fabrikanten haakten sinds de start in februari aan. Naast internationals als Coca-Cola en Heineken hebben ook A-merken als Innocent, Kips, Chio, Lassi en Verkade inmiddels een Cashback-acties opgezet via Scoupy.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond