Deel dit artikel
-

Albert Heijn Online op Emerce eFulfillment

De verborgen kracht van succesvolle webshops blijkt vaak de excellente logistiek te zijn waarmee de verwachting van de klant meer dan waar gemaakt wordt. Albert Heijn Online is op 15 september gekroond tot winnaar in de jaarlijkse verkiezing Logistieke Webshop van het jaar. En dus is de retailer aanwezig op Emerce eFulfillment, op 13 oktober in Utrecht.

Selma Postma, General manager AH Online, en Patrick Daniëls, Senior director E-commerce operations, vertellen tijdens de openingskeynote van Emerce eFulfillment hoe het succes van AH Online op het gebied ketenregie, innovativiteit, presentatie en klantgerichtheid tot stand is gekomen. En welke uitdagingen kwamen ze onderweg tegen?

Emerce eFulfillment is het jaarlijkse congres over fulfillment en logistieke organisatie voor de e-commerce sector en kent een zeer gevarieerd programma:

Praktijkcases van succesvolle nieuwkomers Foodora en Bloomon, en Wijnvoordeel.nl, een van Europa’s grootste wijnwinkels.

Interactieve panels over creatieve last-mile oplossingen en fulfillment uitdagingen voor snelgroeiende startende webshops

Resultaten uit de onderzoeken ‘crowd-sourcing in the last mile’ en ‘belangrijkste e-fulfillment uitdagingen voor webshops’.

Emerce leden profiteren van honderd euro korting. Zij betalen 395 euro. Registreer nu uw toegangskaart voor eFulfillment 2015.

 

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond