Deel dit artikel
-

Emerce eFulfillment: Wat als de vraag sneller groeit dan jouw logistiek aan kan?

Bloomon is een snelgroeiende e-commerce startup die de traditionele bloemensector op zijn kop zet. Het Nederlandse bedrijf levert flexibele bloemenabonnementen aan huis of op kantoor, waarbij kwaliteit en persoonlijke service voorop staan. Daniël Hensens spreekt morgen op Emerce eFullfillment in Utrecht over de uitdagingen.

Bloemen zijn logistiek gezien een uitdagend product. Bloomon verkort de keten door direct met zo’n 150 kwekers samen te werken. De kracht van het bedrijf ligt dan ook in de levering van verse bloemen en bijzondere, handgebonden creaties.

Bloomon streeft ernaar binnen twee jaar minstens 100.000 boeketten te bezorgen binnen Nederland en wil met deze formule tevens de Europese bloemenmarkt veroveren.

Daniël Hensens, Head of Operations, vertelt morgen op Emerce eFulfillment over de enorme groeispurt die Bloomon heeft gemaakt en de uitdagingen die in de toekomst liggen. Hensens komt niet eens uit de bloemenwereld: hij werkte op de brokerdesk bij online beleggersbank BinckBank.

eFulfillment vindt morgen plaats in Mediaplaza in de Jaarbeurs van Utrecht. Tickets zijn hier verkrijgbaar.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond