Deel dit artikel
-

(Emerce Performance) Broadcasting performance marketing, kun je dat eten?

Digitalisering van het televisielandschap biedt kansen voor het inzichtelijk maken van campagneresultaten. Maar wat betekent deze verschuiving voor de markt? Justin Sandee van SBS Broadcasting legt het uit, volgende week donderdag op Emerce Performance in Amsterdam.

Traditionele middelen als SKO Kijkonderzoek en Brandmonitors bieden in deze digitale tijd eigenlijk onvoldoende houvast, maar hoe verricht je nu eigenlijk digitale performance marketing in een traditionele omgeving als televisie?

Justin Sandee biedt als afsluitende spreker op Emerce Performance een kijkje in de keuken van (digitale) televisie. Wat is de juiste balans tussen de verwachtingen van de consument en adverteerder?

Justin is werkzaam bij SBS Broadcasting en verantwoordelijk voor digital business development. Ooit begon hij als kanaalmanager van WebAds, en via PCM Media kwam hij in 2013 terecht bij SBS.

Emerce Performance vindt plaats op 20 november in Pakhuis de Zwijger. Het programma vindt je hier, tickets bestel je hier.

Deel dit bericht

Plaats een reactie

Uw e-mailadres wordt niet op de site getoond