Geplaatst door Content Guru

Content Guru winnaar ‘Cloud Provider of the Year’ tijdens UK IT Industry Awards 2015

Content Guru heeft een succesvol jaar afgesloten door het winnen van de ‘Cloud Provider of the Year’ award bij de Britse IT Industry Awards. Het evenement, georganiseerd door BCS en Computing Magazine, is de belangrijkste IT prijsuitreiking in de UK en de grootste in zijn soort in Europa. Het evenement vond plaats in het Londense Battersea Park Events Arena en werd bijgewoond door meer dan 1.300 professionals uit de hele IT-industrie

De ‘Cloud Provider of the Year’ categorie wordt toegewezen aan die organisatie die een “meetbaar voordeel voor eindgebruikers in kleine en grote organisaties biedt” en/of “aan een verscheidenheid van organisaties een mix van private of publieke cloud-dienstverlening levert”.

Een jury van vooraanstaande experts uit de IT-industrie hebben Content Guru benoemd als de beste in hun categorie na het bekijken van de prestaties van de organisatie en haar storm-platform. Als een ‘uiterst schaalbaar’ platform met ‘sterke referenties in het ondersteunen van veeleisende activiteiten’ levert storm een scala aan bedrijfskritische diensten.

Alle winnaars zijn te bekijken via http://www.ukitindustryawards.co.uk/static/winners-2015.

Michael van den Brink, Country Manager Content Guru Nederland: “Ik ben zeer blij voor dat we één van de hoogste onderscheidingen in de Europese IT-industrie hebben ontvangen. Dit geeft wederom aan dat onze continue investeringen in de ontwikkeling van onze technologie zijn vruchten afwerpt, en ook zo wordt gezien door de markt.”