Geplaatst door Eenkadoovoor

Eenkadovoor.nl organiseert opnieuw Beste Kadowebshop Award

NIEUWERKERK AAN DEN IJSSEL, 15 september 2015. Op vrijdag 13 november a.s. zal kadowebsite eenkadovoor.nl de ‘Beste Kadowebshop 2015 Award’ uitreiken.

Deze award, die wij dit jaar voor de derde keer uitreiken, is een mooie erkenning voor de kadowebshop waarvan de bezoekers van eenkadovoor.nl vinden, dat die de allerleukste kado’s heeft met de hoogste kwaliteit. Eerdere winnaars zijn YourSurprise (2013) en Ik Ben Zo Mooi (2014). Kadowebshops kunnen zich vanaf nu aanmelden om kans te maken op deze bijzondere Award. Welke webshop mag zich de Beste Kadowebshop van 2015 noemen?

Waarom meedoen?
De winnaar van de Beste Kadowebshop 2015 ontvangt niet alleen eeuwige roem, maar ook een advertentiepakket ter waarde van €1500,– te besteden op eenkadovoor.nl. Daarbij mag de Beste Kadowebshop 2015 een jaar lang op haar website noemen dat ze deze mooie onderscheiding hebben ontvangen.
Ook is er een prijs voor de 2e en 3e plaats, van respectievelijk van €750,– en €350,– Bekijk hier de inhoud van deze advertentiepakketten.

Naast de kans op een van de advertentiepakketten, geeft deelname aan deze Award ook een mooie kans voor veel free publicity!

Hoe maak je kans

Alle kadowebshops kunnen zich aanmelden t/m 1 oktober 2015, zij hoeven geen partner te zijn van eenkadovoor.nl. Aanmelden kan via www.eenkadovoor.nl/adverteren/award.

Er wordt geen inschrijfgeld gerekend voor deelname, wel dienen de deelnemers kado’s ter waarde van €50,– ter beschikking te stellen. Deze zullen wij verloten onder alle stemmers. Deze stemmers zullen uiteindelijk de winnaars bepalen.

Stemperiode
De stemperiode is van 12 oktober t/m 12 november. Tijdens deze periode hebben consumenten de gelegenheid om hun stem uit te brengen via de website van eenkadovoor.nl. De stemmers van deze award maken kans op één van de prijzenpakketten.