Geplaatst door eVision

eVision Industry Software opent kantoor in Noorwegen

Vandaag kondigt eVision de opening van een kantoor in Noorwegen aan, dat de groei van de bedrijfsactiviteiten in Scandinavië verder zal ondersteunen. Met het Stavenger-kantoor kan eVision nauw samenwerken met de lokale klanten, wat de belangrijkste pijler vormt voor het succes van eVision tot nu toe.

“Scandinavië, en in het bijzonder Noorwegen, is al langere tijd een haven voor de grote spelers in de olie-, gas- en petrochemische industrieën. De regio is leidend in de digitale transformatie van ‘Control of Work’, wat terug te zien is in het recordaantal projecten die succesvol zijn afgerond vorig jaar,” zegt Ton Geelen, directeur Global Sales van eVision Industry Software.

Het Scandinavische Stavenger-kantoor is vanaf vandaag open om bestaande projecten te ondersteunen en in te spelen op de groeiende vraag naar ‘digital control of work’ oplossingen in de regio. In de afgelopen 12 maanden heeft eVision zijn speerpuntproduct ‘Permit Vision’ in verschillende bedrijfsonderdelen in Scandinavië ingezet.

“Door dicht bij onze klanten te staan kunnen we de kwaliteit van onze samenwerking blijven garanderen. Om deze reden hebben we wereldwijd al meerdere teams,” laat Geelen weten. “Door nauw samen te werken kunnen we onze klanten de efficiëntievoordelen helpen behalen waar zij naar streven.”