Geplaatst door Fulfilment Solutions

Fulfilment Solutions BV winnaar 2015 in Fulfilmentbranche

Rotterdam, 20150713 — Fulfilment Solutions BV (2011) is door de Nationale Business Succes Award uitgeroepen tot branchewinnaar 2015 in de fulfilment¬branche. Met een zeer sterke positionering en onderscheidend concept heeft het bedrijf zich volgens de Nominatiecommissie ontwikkeld tot een stabiele, vooruitstrevende onderneming. ‘Fulfilment Solutions is één van de leidende bedrijven op het gebied van het fulfilment en heeft in 2014 al naam gemaakt op het NOS Journaal met haar nieuwe state-of-the-art orderpicksysteem.’
De Nominatiecommissie van het Nationale Business Succes Award

Instituut ziet in Fulfilment Solutions een voorbeeld van vooruitstrevend ondernemerschap. Het bedrijf, gevestigd in Nieuw-Vennep, verzorgt de  afhandeling van webshop-orders door middel van een ultramodern orderpicksysteem, in combinatie met opslag/voorraadbeheer en retourenverwerking. Fulfilment Solutions telt circa 15 medewerkers en is actief in heel Nederland. Het onderhoudt nauwe banden met de op hetzelfde adres gevestigde CTS Group, een internationaal opererende logistiek dienstverlener. ‘In een markt die continu in beweging is, weet Fulfilment Solutions BV door haar vooruitstrevende instelling uitstekend te anticiperen op de laatste nieuwe trends en ontwikkelingen en is zij haar concurrenten vaak een slag voor’, aldus de Nominatiecommissie.

Opmerkelijk onderscheidend vermogen

De jury prijst met name het unieke maatwerk van de B2B-onderneming.  ‘Het orderpicksysteem bestaat uit duizenden kunststof bakken in een aluminium raamwerk, waar robots overheen rijden om de juiste artikelen te picken en verzendgereed te maken. Doordat er nauwelijks nog mensenhanden aan te pas komen, verhoogt dit de kwaliteit en snelheid van de dienstverlening – en dat tegen lagere kosten’, stelt Robbert Zwaan, hoofd van de dagelijkse Nominatiecommissie. ‘Het zijn dit soort baanbrekende systemen die Fulfilment Solutions aan de top van haar branche brengen. Door de zeer klant- en servicegerichte instelling en de wens om aan kop te blijven lopen, onderscheidt de onderneming zich van haar concurrenten.

Meer informatie: www.fulfilmentsolutions.nl

Over het Nationale Business Succes Award Instituut

Het Nationale Business Succes Award Instituut nomineert sinds 2011 jaarlijks de beste bedrijven van Nederland in specifieke branches op basis van strenge selectiecriteria. Een Succes Award wordt op basis van onderzoek toegekend aan ondernemingen die excellente resultaten hebben bereikt in hun branche en een lichtend voorbeeld zijn van succesvol ondernemen. De Nationale Business Succes Award is de eerste en de enige jaarlijkse ondernemersprijs van Nederland, met een eigen televisieprogramma en een hoofdprijs van 100.000 euro.

De missie van het Nationale Business Succes Award Instituut is tweeledig: het delen van actuele innovaties en kennis over de succesfactoren van ondernemingen in Nederland via (crossmediale) aandacht, alsook het versterken van het succes, de merkbekendheid en de company pride van de genomineerde ondernemingen via deze ondernemersprijs en het platform van de Nationale Business Succes Award.

De huidige editie van Nationale Business Succes Award, (2015) inclusief het aanverwante tv-programma De Succesfactor, is gestart in februari en wekelijks te volgen op RTL 7, zondag 12:55 uur tot einde 2015.