Geplaatst door Good

Good Technology biedt beveiliging data, spraak en sms-berichten op mobiele devices

Amsterdam, 17 augustus 2015 – Good Technology™, leider in mobiele beveiliging, kondigt nieuwe beveiligingsfuncties aan binnen Good Work™. De business class mobiele e-mail en collaboratie-app is uitgebreid met beveiligde spraak- en sms-communicatie. Daarnaast bevat het nieuwe policy-opties ter preventie van mobiel dataverlies. Een voorbeeld hiervan is de ondersteuning van e-mail-classificatie (S/MIME) voor organisaties waar classificatie, digitale handtekeningen en de versleuteling van berichten is vereist.

Good Work integreert CellTrust SecureLine™ dat zorgt voor een beveiligd en separaat zakelijk mobiel telefoonnummer op Bring Your Own Devices (BYOD). Op deze manier blijven persoonlijke en zakelijke informatie op één device gescheiden. De geïntegreerde oplossing versleutelt en beveiligt zakelijke telefoongesprekken en sms-berichten op het device, zonder het persoonlijke nummer te gebruiken. Deze functie is belangrijk voor gereguleerde industrieën, zoals de financiële en juridische sector, de gezondheidszorg en overheidsinstanties. In deze sectoren zijn beveiliging van bedrijfscommunicatie, het archiveren van grote hoeveelheden elektronische data en andere eisen voor de naleving van regelgeving essentieel. Daarnaast heeft zakelijk telefoongebruik geen impact op persoonlijke telefoonbundels. Op deze manier blijft de persoonlijke bundel onaangetast en zijn procedures voor onkostenvergoeding overbodig.

Daarnaast scherpt Good Technology de regels aan hoe data wordt vastgelegd binnen Good Work en de tweeduizend beveiligde Good-apps die momenteel door klanten worden gebruikt. Deze uitbreidingen betreffen het kopiëren en plakken van informatie tussen door Good beveiligde en niet-beveiligde persoonlijke of bedrijfsapplicaties en cloud-diensten. Hiermee kan IT eenvoudiger zakelijke ondersteuning bieden. Daarnaast zijn nieuwe restricties voor dataverzameling toegevoegd als het gaat om het maken van schermafbeeldingen, dictaten en aangepaste toetsenborden. Door deze restricties enkel bij de beveiligde Good-apps toe te passen, is het voor IT niet nodig om ze bij alle apps toe te passen. Op deze manier hebben ze geen impact op de gebruikerservaring van persoonlijke devices.

Gartner erkende de beste beveiligingsoplossingen van Good Technology in zijn 2015 Critical Capabilities for High-Security Mobility Management-rapport. Good behaalde de hoogste productscore in alle zes ‘use cases’, waaronder ‘BYO’, ‘Shared Devices’, ‘Nonemployee’, ‘High-Security Commercial’, ‘High-Security Government Grade’ en ‘Shared Data’. Het evaluatieverslag is gebaseerd op Good Work, de leidende e-mail en samenwerkingsapplicatie.

Het volledige Gartner 2015 Critical Capabilities for High Security Mobility Management rapport kan hier worden gedownload.

Lees hier meer over de beveiligingsuitbreidingen van Good Work.

About Gartner’s Critical Capabilities

Gartner does not endorse any vendor, product or service depicted in its research publications, and does not advise technology users to select only those vendors with the highest ratings or other designation. Gartner research publications consist of the opinions of Gartner’s research organization and should not be construed as statements of fact. Gartner disclaims all warranties, expressed or implied, with respect to this research, including any warranties of merchantability or fitness for a particular purpose.

Over Good Technology

Good Technology, marktleider op het gebied van beveiligde mobiliteit, biedt bedrijven en overheidsinstellingen wereldwijd mobiele beveiligingsoplossingen binnen de volledige mobiele levenscyclus. De oplossingen van Good bestaan uit een suite van collaboratie-applicaties, een beveiligd mobiel platform, mobile device management, unified monitoring, management en analyse, applicaties voor derde partijen en een partner-ecosysteem. Meer dan 6.200 organisaties in 189 landen gebruiken oplossingen van Good Technology, waaronder FORTUNE 100 marktleiders werkzaam binnen de bancaire sector, verzekeringswereld, gezondheidszorg, luchtvaart en defensie. Kijk voor meer informatie op: www.good.com.

Statements concerning future prospects, business outlook, and product availability and plans are forward looking statements that involve a number of uncertainties and risks. This information is intended to outline our general product direction and it should not be relied upon in making purchasing decisions. It is not a commitment, promise or legal obligation to deliver any material, code or functionality and the development, release and timing of any features or functionality described for our products remains at Good’s sole discretion.

©2015 Good Technology Corporation and its related entities. All use is subject to license terms posted at www.good.com/legal. All rights reserved. GOOD, GOOD TECHNOLOGY, the GOOD logo, GOOD FOR ENTERPRISE, GOOD FOR GOVERNMENT, GOOD FOR YOU, GOOD APPCENTRAL, GOOD DYNAMICS, SECURED BY GOOD, GOOD MOBILE MANAGER, GOOD CONNECT, GOOD CONNECTED CONTAINER, GOOD SHARE, GOOD TRUST, GOOD VAULT, and GOOD DYNAMICS APPKINETICS are trademarks of Good Technology Corporation and its related entities. All third-party trademarks, trade names, or service marks may be claimed as the property of their respective owners. Good¹s technology and products are protected by issued and pending U.S. and foreign patents.