Media alert: NETGEAR’s Arlo wint Red Dot Product Design Award 2015

Gouda, 24 april 2015 – NETGEAR®, Inc. (NASDAQ: NTGR) heeft drie Red Dot 2015 Awards in de wacht gesleept. NETGEAR’s onlangs geïntroduceerde Arlo Smart Home HD Security Camera heeft de Red Dot Award voor Product Design 2015 ontvangen van de 38-koppige jury. De Red Dot jury heeft dit jaar 4.928 inzendingen vanuit 56 landen beoordeeld, waarbij NETGEAR als drievoudig winnaar uit de bus is gekomen. Naast NETGEAR’s Arlo, ontvingen ook de NETGEAR ProSAFE Click Switch en de AirCard 340U USB Modem (alleen verkrijgbaar in de VS) de Red Dot Award voor Product Design 2015. De bekroning van deze drie smart home netwerkproducten toont NETGEAR’s expertise op het gebied van product design aan. “Het winnen van drie Red Dot Awards geeft NETGEAR enorme erkenning voor alle aandacht die wordt besteed aan innovatieve technologie en het fysieke design van de producten.” aldus John Ramones, senior director product design bij NETGEAR.

Het gehele Engelstalige persbericht is hier te lezen.