Studentenstad app vernieuwd

Tilburg heeft een zogeheten Studentenstad app. Via deze app kunnen studenten informatie vinden over onder meer evenementen en kroegen in de stad.

De app is vernieuwd, onder meer de vormgeving is aangepast. Hij is gepresenteerd bij de start van de TOP week op 18 augustus. Studenten-, studie- en sportverenigingen kunnen via de app laten weten wat ze organiseren. Ook is het mogelijk om meer informatie over de vereniging te geven. De programma’s van de culturele instellingen in Tilburg zijn ook te vinden via de app. Hij is gratis te downloaden in de Android store of de App store. De app hoort bij Tilburg Studentenstad. Zij hebben ook een website tilburgstudentenstad.com. Hier kunnen (aankomende) studenten alles te weten komen over het studentenleven in Tilburg. Informatie over studeren, wonen, werken, sporten, uitgaan en nog veel meer is compleet en gemakkelijk te vinden. Tilburg Studentenstad is ook te volgen via Twitter en Facebook.