Geplaatst door Workstreampeople

Workstreampeople tilt klantenservice naar nieuw niveau met Anywhere 365

Webchat, social media-kanalen en mobiele communicatie nemen in snel tempo de rol van traditionele telefonie over binnen de klantenservice. Om organisaties in staat te stellen hun klanten via alle communicatiekanalen optimaal van dienst te zijn, lanceert Workstreampeople een nieuwe versie van Anywhere365. Dit platform biedt organisaties van iedere omvang intelligente communicatie- en dialogue management tools, on-premise of vanuit de cloud. Hiermee beschikken zij over geavanceerde, flexibele en volwaardige contact center-voorzieningen tegen veel lagere kosten dan reguliere, statische contact center-oplossingen. Met Anywhere365 zijn organisaties 24/7 bereikbaar voor hun klanten, via ieder kanaal. Workstreampeople’s nieuwe generatie communicatiediensten vervangt wereldwijd in hoog tempo traditionele contact centers, recepties en telefooncentrales.

Anywhere365 is speciaal ontwikkeld voor gebruikers van Skype for Business en MS Lync. Het platform stelt hen in staat om communicatie met klanten en collega’s sterk te verbeteren. Anywhere365 biedt onder meer een wallboard voor het real time beheren van conversaties, CRM & Back Office integratie en een social attendant waarmee het mogelijk is om vanaf iedere locatie een receptievoorziening in te richten, met integratie van telefonie, chat, mail en sms. De oplossing maakt het voor de front desk, de klantenservice, het salesteam en de helpdesk mogelijk om vanuit één dashboard voice, (web)chats en wachtrijen te managen en biedt uitgebreide rapportagetools.

Anywhere365 biedt een breed scala aan intelligente enterprise contact center-functionaliteiten, inclusief call recording en dialogue intelligence. Het platform heeft inzicht in de aanwezigheid en skills van gebruikers, hun locatie en de mogelijkheden van de devices waarvan zij gebruik maken. In combinatie met contacthistorie en CRM & Back Office-integratie, zorgt Anywhere365 ervoor dat klanten direct aan de juiste contactpersonen worden gekoppeld en alle benodigde informatie voorhanden is om klanten snel van dienst te zijn. Bovendien wordt hiermee op basis van dialogue intelligence inzicht geboden in voorheen verborgen procespatronen. Hiermee kunnen dienstverleningsprocessen verder worden geoptimaliseerd.

De intelligente dialogue management-capaciteiten van Anywhere365 gaan nog verder. Real time en historische rapportages op basis van data mining technieken stellen bedrijven in staat om hun communicatieprocessen nog slimmer in te richten. Geïntegreerde work management-tools maken het bovendien mogelijk om acties aan de juiste persoon of groep toe te wijzen, op basis van expertise.

“De wijze waarop klanten contact zoeken met organisaties is in de afgelopen jaren sterk veranderd. Social kanalen en websites zijn steeds meer het eerste contactpunt. Organisaties moeten hun communicatieprocessen hierop afstemmen en afscheid nemen van traditionele voorzieningen. Met de nieuwe versie van Anywhere365 tillen we communicatie- en enterprise dialogue management naar een hoger niveau. Met de verschillende tools die het platform biedt kan zeer veel informatie worden ontsloten en is het heel eenvoudig om telefonie-, chat- of videoverbindingen te leggen tussen individuele gesprekspartners of groepen. Hierdoor kunnen snel de juiste mensen aan elkaar worden gekoppeld en verloopt de communicatie tussen organisaties en klanten of tussen medewerkers onderling vele malen efficiënter”, zegt Gijs Geurts, Managing Director van Workstreampeople. “Dat de toegevoegde waarde van Anywhere365 gezien wordt, blijkt uit onze mooie jaarcijfers. In 2014 hebben we een groei gerealiseerd van 120%, waarbij met name het succes binnen de internationale markten en dan specifiek de VS, Canada, UK en België opvalt. Een hele mooie ontwikkeling als Nederlands bedrijf.”

Over Workstreampeople
Workstreampeople is de ontwikkelaar en leverancier van het Anywhere365 communicatie- en dialogue management platform voor Microsoft Lync en Skype for Business. Als onafhankelijk softwareleverancier investeren we voortdurend in het verbeteren en ontwikkelen van onze oplossing. De oplossingen van Workstreampeople stellen organisaties in staat om hun business-resultaten en operationele efficiëntie te verbeteren.

Met het wereldwijd beschikbare Anywhere365 UCC platform neemt Workstreampeople het initiatief voor de nieuwe generatie van collaboratieve communicatieplatformen. We ondersteunen klanten vanuit onze Professional Services en ontwikkelen producten en diensten vanuit ons hoofdkantoor in Rotterdam en Regus-kantoren in Brussel en Berlijn. Via onze Value Added Resellers bieden we ons Unified Contact Center platform en onze aanvullende diensten ook op internationale markten aan, met een primaire focus op Europa, Zuidoost Azië en Australië. Ga voor meer informatie naar www.workstreampeople.com.