-

Trends in travel 2019: Neckermann Reizen en Meetings.com (2)

Het nieuwe jaar staat op de stoep. Waarmee gaan de belangrijkste Nederlandse reisspelers zich bezig houden? In het tweede deel van de serie: Neckermann Reizen en Meetings.com over Instagrammable hotels, ontbundelde pakketreizen, de API-economie en de digitalisering van de meetings & events-branche.

Neckermann Reizen, Rianne van Baarsen en Hanita van der Meer, PR & Communicatie:

“Zoals inmiddels bekend is de plek waar men verblijft minstens zo belangrijk als de reis zelf. Het draait allemaal om een lokale en unieke ervaring. Met de concepten Casa Cook en Cook’s Club bereiken we ook die groep reizigers die niet direct aan Neckermann denkt. Casa Cook is gericht op mensen die een bohemian lifestyle met luxe zeer waarderen. Vaak zijn dit fijnproevers die de lokale keuken willen uitproberen maar liever in hun designhotel willen blijven. Cook’s Club richt zich meer op de millennials die al deze zaken ook belangrijk vinden maar daarnaast willen ‘bonden’ met andere millennials op de tonen van de juiste muziek. Deze hotels zijn ‘Instagrammable’, ze zorgen voor de juiste ‘selfie’ achtergrond en de foodies gaan los met foto’s van alle lokale gerechten die geserveerd worden. Aankomend jaar openen we drie nieuwe Casa Cook hotels en acht Cook’s Clubs op geliefde zonvakantiebestemmingen in Turkije, Griekenland, Egypte en Spanje (Ibiza).

Dit artikel is voor premium abonnees . Log in of meld je aan!