Emerce Fashion: online uitdagingen voor luxe mode
De coronacrisis kwam voor iedereen ongelegen, maar zeker ook voor de luxe merken, oftewel de markt voor exclusieve kleding, juwelen en horloges, parfums en cosmetica en mode accessoires. Consumenten kunnen zich geen grote uitgaven permitteren, maar dat wil niet zeggen dat ze deze categorie links laten liggen. Dat vertelt Hannah Kane, hoofdredacteur van het tijdschrift PHOENIX, komende donderdag tijdens Emerce Fashion.
Via een virtuele verbinding in Italië vertelt ze over haar tijdschrift, dat in 2010 werd opgericht en zich vooral richt op luxe mode. Het gedrukte tijdschrift verschijnt slechts twee keer per jaar, maar wel gelijk met 300 pagina's. De virtuele versie verschijnt in een maandelijkse frequentie.
Neem een Premium abonnement en krijg onbeperkt toegang tot premium artikelen en vele andere voordelen.
- Alles van Emerce Account
- Toegang tot alle Premium nieuws artikelen
- Korting op tickets Emerce Events
- Krijg Emerce 100 opgestuurd